Přáli byste si, aby Vaše sdělení nikomu neuniklo? Pak neexistuje lepší způsob, jak toho dosáhnout, než pomocí jednoho z našich Brightboxů. Nyní je naše nabídka lightboxů kompletní: Brightbox Single, Double, Premium a Counter!
Přáli byste si, aby Vaše sdělení nikomu neuniklo? Pak neexistuje lepší způsob, jak toho dosáhnout, než pomocí jednoho z našich Brightboxů. Nyní je naše nabídka lightboxů kompletní: Brightbox Single, Double, Premium a Counter!
V červnu společnost Igepa jako první v ČR instalovala velkoformátovou tiskárnu Epson SureColor SC-R5010L s velkokapacitním zásobníkem inkoustů na bázi vody a pryskyřice (resin). Tiskárnu si pořídilo Studio 66, full-servisová reklamní agentura, která své portfolio chtěla rozšířit o co nejekologičtější technologii.
Vážení obchodní partneři a příznivci veletrhů,
dovolujeme si Vás informovat o odložení letošního 27. ročníku veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY 2021 na květen 2022. Aktuální vývoj celosvětové pandemie SARS – CoV-2 a s ním související mimořádná opatření nařízená vládou aktuálně neumožňují konání hromadných akcí včetně veletrhů.
Z těchto důvodů ukončujeme přípravy veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY 2021 a stanovujeme nový termín konání akce, a to v termínu 3. - 5. 5. 2022, opět na výstavišti PVA EXPO Praha.
Věříme, že v tomto termínu bude již konečně možné veletrh uspořádat bez větších omezení v očekávaném rozsahu a návštěvnosti.
Děkujeme za Vaši stálou přízeň, pochopení a podporu.
Tým veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY
Vzhledem k mimořádnostem, které nastaly v letošním roce, jsme byli nuceni přesunout vyhodnocení a vyhlášení 17. ročníku soutěže DUHOVÝ PAPRSEK do roku 2021. V příštím roce, tak dojde k souběhu 17. a 18. ročníku soutěže. Porota bude jednat o nejlepších signamakingových realizacích za rok 2019 a 2020.
Známe vítěze v soutěži KALENDÁŘ 2020! V sekci NOMINACE jsou kalendáře, které se dostaly do užšího výběru. V sekci VÝSLEDKY je seznam vítězných kalendářů. Všechny kalendáře jsou k náhledu v sekci HLASOVÁNÍ VEŘEJNOSTI.
Děkujeme všem účastníkům a gratulujeme vítězům!
Vážení vystavovatelé,
přípravy veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY 2021 jsou v plném proudu. Připomínáme, že do konce října je možnost přihlásit se k účasti na veletrhu za zvýhodněné ceny. Přihlášku najde zde. Případně kontaktujte manažera veletrhu, který Vám pomůže vybrat to nejlepší pro prezentaci Vaší firmy.
Vážení obchodní partneři,
dne 10. března 2020 došlo na základě mimořádného opatření Ministerstva zdravotnictví ČR k omezení všech veřejných i soukromých akcí s předpokládanou účastí nad 100 osob. V návaznosti na toto omezení jsme navrhovali posunutí letošního veletrhu do podzimního říjnového termínu.
Po zralé úvaze a na základě komunikace s klíčovými oborovými partnery a vystavovateli jsme dospěli ke společnému názoru uspořádat veletrh REKLAMA POLYGRAF OBALY až v roce 2021. Důvodem pro toto klíčové rozhodnutí je snaha udržet ucelenost oboru, vysokou úroveň a prestiž, kterou veletrh za celou dobu své existence vybudoval.
Příští ročník veletrhu REKLAMA POLYGRFA OBALY se bude konat v termínu 11.–13. května 2021 s neměnným místem konání v PVA EXPO PRAHA.
Děkujeme Vám za pochopení a těšíme se na společné přípravy veletrhu v roce 2021, který se bude konat ve standardním jarním období.
Vážení obchodní partneři,
s ohledem na mimořádná opatření vlády a Ministerstva zdravotnictví ČR byly přípravy veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY pozastaveny. V současné chvíli usilovně hledáme nový termín, předpoklad podzim 2020. Prosíme Vás o trpělivost.
Společnost ABF, a.s. se distancuje od praktik firmy International Fairs Directory, která nabízí uveřejnění firemních údajů v internetovém katalogu veletrhů a vystavovatelů. Ačkoliv nabídka na uveřejnění údajů v katalogu se prezentuje jako bezplatná, po vyplnění a odeslání údajů přijde klientovi faktura.
Dále společnost ABF, a.s. prohlašuje, že nikdy neudělila výše uvedené společnosti souhlas k užívání či propagaci chráněných názvů či log veletrhů pořádaných ABF, a. s. a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Pověřujeme výhradně společnost CS katalogy s.r.o. ke sběru podkladů a tvorbě katalogu vystavovatelů a průvodce návštěvníka pro veletržní akce pořádané společností ABF, a.s.
Výše zmíněné společnosti udělujeme souhlas k užívání a propagaci chráněných názvů a log veletrhů a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Zaujmout ve velké konkurenci obalem, etiketou či plakátovou upoutávkou je v současnosti opravdu dost těžkým oříškem. Zaujmout lze netradičním řešením v konstrukci i nápaditou grafikou provedenou kvalitní tiskovou technologií. Pro odlišení je důležitý nápad. Ve spojení s progresivní zušlechťovací technologií lze nápadu dát další dimenzi.
Z důvodu nízkého počtu přihlášených firem na veletrh FOR INDUSTRY 2020 se akce ruší. Již přihlášeným firmám se ale otvírají nové možnosti v rámci veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, který plně ovládla témata Průmylu 4.0., automatizace a digitalizace. Tato platforma může být vhodnou alternativou prezentace průmyslových společností v jarním termínu.
Cestou udržitelného rozvoje se letos vydala i společnost Kapatex, která je tradičním výrobcem reklamních froté ručníků, osušek a županů značky FROTERY®. Hlavní novinkou pro rok 2020 je produktová řada WEGO (Way we go), která je vyrobená čistě přírodní cestou ze 100% organické bavlny.
COLOP e-mark je moderní tiskový nástroj, který se vám vejde do kapsy a umožní vám tisknout cokoli, kdykoli a kamkoli chcete.
V roce 1990 jsme obnovili provoz a od té doby Vám nabízíme pestrou paletu služeb: umělecky vyšívané slavnostní prapory a standarty vč. jejich návrhů, pamětní stuhy, stolní vlaječky...
Zenit i pro tento rok rozšířil svou nabídku LED produktů. Jedná se o speciálně navržené lišty do polic či regálů, které osvětlují cenovky pomocí speciálního světelného krytu.
Společnost AWC Morava působící na českém a slovenském trhu více než 16 let se specializuje převážně na dodávky v oblasti profesionálního tiskového řešení. Na letošním ročníku veletrhu Reklama & Polygraf představí svou velkou novinku – gravírovací a řezací CO2 lasery značky AEON, které se již více než rok těší na českém trhu enormnímu zájmu.
Aeroterm, a.s., Ostrava – vyrábíme sítotiskové karusely pro potisk textilu a dále kompletní sortiment sušicích a UV vytvrzovacích tunelů a zařízení. Typová zařízení, stejně tak i zařízení na míru. Široká nabídka náhradních dílů a příslušenství. Pro malé tiskaře i pro velké společnosti, od malých ručních zařízení po komplexní velké linky. K řešené požadavků přistupujeme poctivě, odborně a komplexně.
Výroba z plastů, kartonu, dřeva, pěnových materiálů, textýlií – reklamní tabule, písmena, stojany, vitríny, obaly.Nejběžnějším materiálem pro výrobu je v tomto případě plexisklo, správně označovaná PMMA a nebo nejrůznější typy kartonů...
Přijďte společně oslavit firemní jubileum a podívejte se, co je nového ve světě reklamního textilu. Společnost ADLER Czech, a.s., známá jako přední dodavatel reklamního textilu v České republice i v Evropě slaví letos 20 let od založení.
Jedná se o hybridní stroj, kde se podařilo spojit zdánlivě odlišné řezací technologie, frézovací router a velkoplošný řezací ploter v jedno zařízení.
Společnost THIMM od ledna využívá digitální laserový výsek vlnité lepenky Highcon Beam 2C, který je v tomto provedení jediný v Evropě. Příklady produkce laserového výseku mohli vidět i návštěvníci na loňském ročníku veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY na stánku českého dodavatele této unikátní technologie, společnosti DataLine Technology.
Důraz na multifunkční využití tiskáren a akcent na ekologickou udržitelnost nejsou jedinými výzvami, kterým firmy, zabývající se tiskem, musí v současnosti čelit. Další obecné tlaky jsou na optimalizaci a plnohodnotnou bezpečnou automatizaci řešení za přispění rozšíření možností práce s cloudem, většího využívání IoT (Internet věcí), ale zároveň požadavkem na sofistikovanější ochranu před kybernetickou hrozbou.
Digitalizace hýbe světem a ochrana životního prostředí dopadá na všechna odvětví. V příštích letech si musí i výrobci tiskových zařízení položit otázku, jakým směrem se vydat. Rok 2020 přináší mnoho výzev. Kterých pět trendů nevyhnutelně ovlivní tisk? Tyto trendy stručně představujeme postupně ve dvou upoutávkách (nejenom) pro vystavovatele a návštěvníky nejznámějšího českého veletrhu tisku a reklamy, Reklama Polygraf Obaly.
Jak je již patrné z názvu Reklama Polygraf Obaly, a prověřeno dlouholetou tradicí – barevná pestrost a kvalita tisku demonstrována na nejmodernějších technologiích, na veletrhu ve všech halách přímo rezonuje, ať již na plakátech, obalech, displejích či reklamních předmětech. Tisk je realizován jak výtažkovými (CMYK), tak i přímými barvami. A právě, co se týče přímých barev, hrají zde důležitou roli vzorníky. Samozřejmě že jak materiálové, tak ty tiskové v nabídce vystavovatelů obvykle nechybí.
Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY se lze setkat s celou řadou technologií i produktů. Ve stínu trochu zůstávají SW aplikace, které jsou na trhu velmi žádány. Řada tradičních vystavovatelů pražského výstaviště je však má ve své nabídce a určitě nezaškodí se s nimi trochu seznámit.
I když v souvislosti s designem obalu, především u spotřebitelských obalů, vnímáme kvalitně a hlavně originálně realizovanou grafiku, je dobré se inspirovat i konstrukcí obalu, která ho někdy dokáže zvýraznit ještě mnohem více. Vzhledem k tomu, že na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY zajímavé designy nikdy nechyběly, je velkou pravděpodobností, že konstrukční inspirace bude oslovovat návštěvníky i na letošním ročníku.
Vytvořit ikonickou konstrukci tak, aby přetrvala desítky i více let, je opravdovou výzvou. Přesto i ve světě obalů se takové designy vyskytují. Konstrukci výrazně tvarované láhve si vybavíme při vyslovení značky Coca Cola nebo i při vzpomínce na trojúhelníkový tvar čokolády Toblerone, včetně stejně tvarovaného obalu připomínající Matterhorn. Pravdou je, že konstrukcí lze zaujmout i při uvádění nového výrobku na trh či doplnění prodeje produktu v odlišném typu obalu.
Konica Minolta se řadí k pravidelným vystavovatelům na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY. Společnost zároveň patří, ať již z hlediska své originální expozice, tak i díky promyšlenému programu, na výstavišti k těm naprosto nepřehlédnutelným. Stejně úspěšně se prezentuje i na dalších národních a mezinárodních akcích i soutěžích. Na konci loňského roku obohatila řadu svých ocenění i o cenu „IT produkt roku“.
Pokud se řeknou Vánoce, mnohým se vybaví dárky či čokoláda na stromku. Vše pochopitelně náležitě zabaleno. S čokoládou se setkáváme i na stáncích veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, ať už jako s dárkovým, pochutinovým či B2B artefaktem. Jak čokoládu zabalit, aby obal plnil nejenom své základní, ale i marketingové funkce?
Již dávno zdaleka ne nenápadným produktem mnohých veletrhů jsou etikety. Naopak etiketa často u obalu supluje část informativní, grafickou i reklamní. Není bez zajímavosti, že etiketovací průmysl patřil mezi první segmenty v oblasti obalů a polygrafie, který již před řadou let „nasadil“ do výroby digitální tisk. Etikety nechybí každoročně ani na triu oblíbených veletrhů REKLAMA POLYGRAF OBALY v Praze v Letňanech.
Vánoční svátky by neměly být časem stresu, ale naopak klidu a pohody. Patří k nim i vánoční dárky, které jsou opět spjaty s obaly a balením. Tedy tématem, na které každoročně navazuje i veletrh REKLAMA POLYGRAF OBALY. Bez ohledu, že přípravy veletrhu jsou v plném proudu, zkusme se nad vánočními obaly dnes trochu zastavit i na našich stránkách.
K předvánoční atmosféře přispívá řada aktivit, které přímo souvisí s vánočními svátky. Některé aktivity se týkají i obalářů a reklamního průmyslu. K velmi populárním patřily vždy adventní kalendáře. Doba, kdy se však jednalo o unifikované plošné kalendáře s naperforovanými okénky s uvnitř ukrytou čokoládou, však poněkud pokročila.
S digitálním strukturálním efektovým lakováním Scodix se návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY setkávají díky společnosti DataLine Technology, která Scodix na našem trhu zastupuje a zároveň patří již řadu let k nejvíce navštěvovaným vystavovatelům na pražském výstavišti PVA v Letňanech. V letošním roce přichází Scodix s další novinkou, v podobě nabídky W2P workflow.
Řezací plotry Kongsberg zná, alespoň podle značky, téměř každý výrobce kartonáže či signmakingu. Plotry jsou známé díky své vysoké kvalitě, variabilitě a výkonům. Nemalou výhodou je, že jejich výroba je u nás v Brně. Na konci léta společnost ESKO, která plotry vyrábí, představila hned několik novinek.
Trendem veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, kterého si všimla řada návštěvníků i vystavovatelů, je neustále vzrůstající segment tiskových, resp. digitálních technologií. Bylo by však velkým omylem se domnívat, že ze všech třech částí jednoho z nejznámějších veletrhů na českém trhu je část Polygraf tím hlavním tahounem. Překvapující byl totiž i další poznatek posbíraný z reakcí návštěvníků i vystavovatelů letošního ročníku…
Společnost Xerox patří k tradičním vystavovatelům na veletrhu Reklama Polygraf Obaly. V loňském roce si dokonce výstaviště PVA EXPO PRAHA Letňany firma vybrala pro svou evropskou premiéru unikátní technologie Xerox Iridesse.
Každoročně na veletrhu zaznamenávají úspěšná obchodní setkání nejenom dodavatelé digitálních technologií, ale i segment zpracovatelských technologií. Těch lze najít na výstavišti PVA v Letňanech opravdu velký počet a není možné je všechny zařadit jen do několika podskupin. Nemalému zájmu se (nejenom) letos těšili vystavovatelé řezacích plotrů, frézek, CNC či laserů.
S rozvojem digitálních technologií je v současnosti téměř nemožné představit si výrobce obalů, reklamní agenturu či oblast signmakingu bez „digitálu“. Nové investice realizují či alespoň připravují nejenom stávající nebo naopak noví začínající uživatelé, ale současným trendem jsou i klasičtí velcí producenti konvenčních technologií, kteří digitální tisk používají jako vítanou alternativu k rozšíření svých obchodních možností.
Za šťastné se u konaných veletrhů již od počátku považuje propojení sektoru Reklamy, Polygrafu a Obalů, které spolu často i úzce souvisí. I když na veletrhu asi nejvíce dominují tiskové a zušlechťovací technologie, nechybí zde ani samotní producenti, tedy včetně výrobců obalů. Mezi nimi k výrazným „tvářím“ již několik ročníků patří společnost Achilles.
Z hlediska návštěvníků i vystavovatelů je hodnocen letošní veletrh velice příznivě. Aby si mohli stávající i potenciální vystavovatelé dalšího ročníku udělat určitou představu, některé společnosti s rozdílnou obchodní nabídkou postupně prezentují své názory prostřednictvím odpovědí na stejné otázky.
Sortiment displejů a další produkce POS je významným komunikačním propagačním prostředkem. Zatímco v 19. století, kdy se první displeje objevily, se o nich začalo hovořit jako o němých prodavačích, současné displeje musí zákazníky oslovovat mnohem více. Od propagačních reklamních předmětů, stojanů či bannerů chce uživatel především příběh, se kterým se může ztotožnit.
Dlouhodobějšími průzkumy je dokázáno, že produkty z papíru jsou spotřebitelem vnímány jako environmentální produkty, bez větší zátěže na přírodu. Ve výrobě obalů patří papír a lepenka k nejvíce používaným substrátům. V současnosti dokonce existuje i řada iniciativ, kde tyto materiály, především v obalovém segmentu často nahrazují nebo alespoň tvoří další alternativu k environmentálně méně příznivým materiálům. Zajímavosti a novinky z „papírového“ sortimentu nebudou chybět ani na výstavišti PVA v Letňanech.
Nenápadným, ale velmi důležitým sortimentem nejenom ve světě obalů jsou pomocné obalové prvky. Tyto prvky přebírají často funkce informační, bezpečnostní a především marketingové. Přímo či podprahově působí na uživatele a často mají rozhodující slovo v případném váhání o koupi produktu. Na veletrzích REKLAMA POLYGRAF OBALY vystavovatelé z tohoto segmentu tradičně nechybí. A nejinak tomu bude i na letošním 26. ročníku.
Propojení oblastí tisku, reklamy a obalů na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY je obzvláště šťastným řešením především pro ty, kteří nabízejí či naopak hledají originální řešení či pokročilou technologii výroby. Dnešní výrobci reklamních předmětů, designéři, tiskaři či konstruktéři obalů se shodují, že jednu z nejdůležitějších rolí při vývoji či výrobě hraje kvalitní materiál. Na výstavišti PVA v dubnu bude hned několik významných dodavatelů různých materiálů. Dnes alespoň malá ochutnávka z některých materiálových novinek.
Postup digitalizace je neúprosný a reagovat na ni musí všechna odvětví, i to tiskové. Tradiční firmy, které si chtějí svoji pozici udržet i v roce 2019, musí přizpůsobovat své stroje i nabízené služby právě aktuálním požadavkům trhu. Jaké jsou tedy trendy v oblasti tisku pro letošní rok?
Společnost Nanotec s.r.o. společně s Mimaki Europe B.V. představí oficiálně poprvé na Českém trhu novinku Mimaki TS55-1800.
Oficiálního představení se zhostí pan Bert BENCKHUYSEN – Senior Product Manager EMEA Mimaki Europe B.V.
Vystavovatel: Nanotec s.r.o., stánek č. 4A06
Kdy: 10. 04. 2019 ve 14:00 hod.
V minulých dnech byla jmenována porota, která zhodnotí projekty studentů marketingu, kteří přihlásili své práce do soutěže Mladý delfín. Tématem letošního ročníku je Jak úspěšně komunikovat školu, na které studuji.
Ricoh uvedl na trh tiskárnu Ri 1000 pro přímý tisk na textil (DTG), která kreativním poskytovatelům tiskových služeb přináší rychlé a mimořádně flexibilní výrobní řešení s výjimečnou kvalitou tisku.
Pravidelným vystavovatelem na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY je společnost DataLine Technology, která na veletrhu nebude chybět ani letos. Zatímco v minulých letech společnost představila na veletrzích špičková řešení pro digitální tisk a zušlechťování tiskovin, v letošním roce se rozhodla prezentovat především aplikace a rozmanité výrobky z celého světa, které jsou těmito technologiemi vyráběny. Součástí jejich stánku bude zmenšený digitální market, který vám ukáže, s jakými digitálně tištěnými výrobky a obaly se dnes můžete běžně setkat.
Ať už jste autor, který publikuje svá vlastní díla, nebo majitel malého obchodního vydavatelství, potřebujete své knihy dostat na trh. Vybrané distribuční kanály vždy závisí nejen na formátu a nákladu knihy. Pokud jsou ale výrobní výdaje příliš vysoké, pravděpodobně nebudete mít možnost prodeje prostřednictvím některých distribučních kanálů. Jaké alternativy tedy nabízí moderní trendy v produkci a distribuci knih tak, aby se dílo dostalo ke čtenářům a menší vydavatelé nemuseli v jeho produkci a skladování utopit značné finanční prostředky?
Soutěže v polepu aut jsou ve světě populární a téměř vždy jsou přehlídkou dovednosti aplikátorů, pracujících s jednou značkou fólií. Jinak tomu nebude ani na letošním veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY.
Čas je největším nepřítelem moderního člověka. A stálí návštěvníci z řad designérů či nákupčí materiálů si na veletrhu Reklama Polygraf Obaly každoročně pochvalují, kolik schůzek lze během jediného dne návštěvy udělat. Stalo se již několikaletou tradicí, že na výstavišti se prezentují téměř všichni přední dodavatelé grafických i kancelářských papírů, lepenek i fólií. Posoudit kvalitu jednotlivých substrátů lze přímo na veletrhu, protože na expozicích vystavovatelů vzorky, včetně příkladů jejich užití, nechybí.
Reklama, tisk a obaly jdou ruku v ruce, stejně tak jako tomu bude na letošním veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY. Bez úspěšného plnění marketingových funkcí obalu, by řada produktů nemohla úspěšně konkurovat v současném prostředí nadbytku. O prodejnosti produktu se tedy významnou měrou zasluhuje design obalu. Soudobé technologie jsou schopné nabídnout řadu benefitů, kterými zvýší prodejnost zboží, a to i přesto, že se často nejedná o žádné podbízení cenou, ale přímo naopak!
Na šestém ročníku největší přehlídky 3D tiskových technologií, která se uskuteční od 9. do 11. dubna 2019 v Hale č. 6 výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech, se široké veřejnosti představí první český rePET filament, který vznikl ze 100% recyklátu. Hlavním tématem letošního ročníku je totiž ekologie provozu 3D tisku a s tím spojená recyklace. Kromě hlavního tématu se návštěvníci mohou těšit na největší přehlídku cenově dostupných stolních 3D tiskáren a 3D skenerů na jednom místě a novinky od předních českých výrobců filamentů. Součástí doprovodného programu bude i letos celodenní Odborná konference a jedinečný Souboj 3D tiskáren.
V současnosti je u výrobců obalů jedním z hlavních témat propojení digitálního tisku a digitálního výseku, a tím vytvoření pokročilé digitální výroby, jejímž dalším přidruženým benefitem je i tolik žádaná personalizace. S žhavými novinkami při zavádění úplné digitalizace do výroby obalů se mohou návštěvníci seznámit na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, který se bude konat na letňanském výstavišti již za dva měsíce.
Společnost ABF, a.s. se distancuje od praktik firem International Fairs Directory, Expo Guide, MULPOR Company S.A., FAIR Guide, Construct Data, které nabízejí uveřejnění firemních údajů v internetovém katalogu veletrhů a vystavovatelů. Ačkoliv nabídka na uveřejnění údajů v katalogu se prezentuje jako bezplatná, po vyplnění a odeslání údajů přijde klientovi faktura na úhradu bezmála 1200 EUR za rok.
Dále společnost ABF, a.s. prohlašuje, že nikdy neudělila výše uvedeným společnostem souhlas k užívání či propagaci chráněných názvů či log veletrhů pořádaných ABF, a. s. a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Pověřujeme výhradně společnost CS katalogy s.r.o. ke sběru podkladů a tvorbě katalogu vystavovatelů a průvodce návštěvníka pro veletržní akce pořádané společností ABF, a.s.
Výše zmíněné společnosti udělujeme souhlas k užívání a propagaci chráněných názvů a log veletrhů a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Doby, kdy se od obalu očekávala pouze ochranná funkce ve spojení s lepší možností manipulovatelnosti, jsou již řadu let za námi. Současný obal již dávno převzal některými svými funkcemi (informativní, označovací) roli prodavače. V současnosti je hojně využíván i jako reklamní médium (prodejně propagační či psychologicko-estetická funkce). V záplavě konkurence musí obal dokázat nejenom oslovit zákazníka svým vzhledem, ale musí ho přesvědčit o okamžité (či časově o trochu odložené) koupi. Kromě pravidel marketingového mixu, musí současný vývojář obalu a především grafik umět pracovat se známým pravidlem AIDA.
Mnozí producenti obalů se již tradičně účastní veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY. Nejinak tomu bude i příští rok na jaře, kdy tento veletrh již oslaví 26. ročník doby svého konání. Současný svět obalů je se světem reklamy a tisku neodmyslitelně, ale především velmi těsně spjat. A marketingové funkce, které obal plní, již dávno nejsou jen přidanou hodnotou, ale patří, zvláště u obalů spotřebitelských, k funkcím primárním.
V loňském ročníku byl partnerem veletrhů REKLAMA POLYGRAF OBALY obalový institut SYBA, který byl rovněž garantem mnoha odborných akcí konaných přímo na výstavišti PVA v Praze Letňany. Přímo na výstavišti došlo po prvé v historii k hodnocení exponátů v prestižní, na českém trhu jediné, certifikované soutěži Obal roku. Návštěvníci si mohli všechny exponáty rovněž prohlédnout, protože zde byly i presentovány. Partnerství mezi oběma subjekty pokračuje i v současnosti.
Vážení vystavovatelé,
připomínáme, že do konce roku je možnost přihlásit se k účasti na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY za zvýhodněné ceny. Přihlášku najde zde. Případně kontaktujte manažera veletrhu, který Vám pomůže vybrat to nejlepší pro prezentaci Vaší firmy.
Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF/OBALY nechyběla řada českých a evropských premiér. Jednou z nich bylo i představení tiskového stroje Iridesse Production Press. Technologii ocenili ostatně už na výstavišti nejenom odborní návštěvníci, ale získala i cenu Obal roku, v rámci hodnocení, které proběhlo pod dohledem organizátora (obalový institut SYBA) této prestižní certifikované soutěže přímo na výstavišti.
V květnu letošního roku oslavil jeden z nejznámějších českých veletrhů Reklama Polygraf ve spojení s veletrhem Obaly již 25 let svého vzniku. Jak vystavovateli, tak návštěvníky byl hodnocen jako mimořádně úspěšný.
Přípravy dalšího ročníku mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY právě začínají. Neváhejte a využijte mimořádné cenové nabídky v rámci první cenové uzávěrky. Přihlášku najdete v sekci pro vystavovatele nebo zde.
Společnost ABF, a.s. se distancuje od praktik firem International Fairs Directory, Expo Guide, MULPOR Company S.A., FAIR Guide, Construct Data, které nabízejí uveřejnění firemních údajů v internetovém katalogu veletrhů a vystavovatelů. Ačkoliv nabídka na uveřejnění údajů v katalogu se prezentuje jako bezplatná, po vyplnění a odeslání údajů přijde klientovi faktura na úhradu bezmála 1200 EUR za rok.
Dále společnost ABF, a.s. prohlašuje, že nikdy neudělila výše uvedeným společnostem souhlas k užívání či propagaci chráněných názvů či log veletrhů pořádaných ABF, a. s. a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Letošní velmi úspěšný ročník známých veletrhů je za námi. A spokojeni se zdají být jak vystavovatelé, tak i návštěvníci. Vedle řady zajímavostí, inspirací či podnětných setkání a obchodních schůzek, je především návštěvníky velmi pozitivně hodnocen kvalitativní posun veletrhů, ve smyslu hned několika českých či evropských premiér tiskových technologií, které proběhly na výstavišti PVA EXPO PRAHA Letňany.
Vážení vystavovatelé a obchodní partneři,
dovolte, abychom Vám touto cestou poděkovali za účast a spolupráci v rámci veletrhů REKLAMA POLYGRAF a OBALY.
Přejeme mnoho pracovních i osobních úspěchů a těšíme se opět v roce 2019!
Během letošního veletrhu Reklama Polygraf bylo možné seznámit se s nabídkou nové, evropské internetové tiskárny na českém trhu – ViperPrint.
Řezání látky na správný střih před šitím
Značící Laser nové generace, který na veletrhu představí firma 4isp, je schopný látku nařezat na správný střih během několika sekund a opakovaně dle zadaného výkresu. Na rozdíl od klasických stříhacích technologií zde nedochází ke ztupení nástroje a tím i různé kvalitě řezu v průběhu času.
Jubilejní ročník veletrhu REKLAMA POLYGRAF se kvapem blíží a velcí světoví hráči, kteří mají zastoupení na našem trhu, na výstavišti PVA EXPO Praha Letňany chybět rozhodně nebudou. Někteří z nich dokonce, již alespoň částečně, odtajňují novinky, které budou na výstavišti prezentovat. Na co se tedy lze z oblasti digitálního tisku těšit od společností Canon či Xerox?
Řada vystavovatelů digitálních strojů cílí jak na zákazníky z polygrafického sektoru, tak i na obaláře, především kvůli nim nechybí v novinkách ani stroje s větším formátem. Trendy záležitostí je u digitálního tisku nabízet přidanou hodnotu nejenom v podobě kvalitního potisku, ale i následného zušlechťování.
Kromě toho, že je květen měsícem lásky, je také již třináctý rok dobou, kdy jsou vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku. 17. května 2018 se na Novotného lávce v Praze 1 již potřinácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky a budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2017, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.
K veletrhu REKLAMA POLYGRAF patří pochopitelně svět reklamy. Vedle reklamního textilu a kancelářských potřeb se řadí k populárním užitným reklamním předmětům i USB či flash disk. „Fleška“ přináší uživateli nejenom praktický benefit v podobě jejího využití, ale logem připomíná i svého dárce. Potisk lze realizovat různými způsoby, dnes nejčastěji digitálně, tamponovým tiskem nebo sítotiskem. A pokud chceme, aby firemní dárek v podobě flash disku byl ještě výraznější, je možné dodat další propagační akcent netradičním tvarem.