Doby, kdy se od obalu očekávala pouze ochranná funkce ve spojení s lepší možností manipulovatelnosti, jsou již řadu let za námi. Současný obal již dávno převzal některými svými funkcemi (informativní, označovací) roli prodavače. V současnosti je hojně využíván i jako reklamní médium (prodejně propagační či psychologicko-estetická funkce). V záplavě konkurence musí obal dokázat nejenom oslovit zákazníka svým vzhledem, ale musí ho přesvědčit o okamžité (či časově o trochu odložené) koupi. Kromě pravidel marketingového mixu, musí současný vývojář obalu a především grafik umět pracovat se známým pravidlem AIDA.


 V roce 2016 se nově od 10. do 12. května 2016, v termínu 23. ročníku mezinárodního veletrhu reklamy, médií, polygrafie a obalů REKLAMA POLYGRAF, uskuteční i průmyslové veletrhy. Návštěvníci tak v jeden termín zhlédnou i 15. ročník mezinárodního veletrhu strojírenských technologií FOR INDUSTRY spolu se souběžnými veletrhy FOR ENERGO, FOR LOGISTIC, FOR 3D, FOR TRANSPORT a FOR INFOSYS. Strategické spojení dvou významných jarních B2B akcí otevírá nové možnosti veletrhů – rozsáhlejší mediální kampaň v ČR i v zahraničí, více vystavovatelů i pestřejší návštěvnickou základnu veletrhů.
V roce 2016 se nově od 10. do 12. května 2016, v termínu 23. ročníku mezinárodního veletrhu reklamy, médií, polygrafie a obalů REKLAMA POLYGRAF, uskuteční i průmyslové veletrhy. Návštěvníci tak v jeden termín zhlédnou i 15. ročník mezinárodního veletrhu strojírenských technologií FOR INDUSTRY spolu se souběžnými veletrhy FOR ENERGO, FOR LOGISTIC, FOR 3D, FOR TRANSPORT a FOR INFOSYS. Strategické spojení dvou významných jarních B2B akcí otevírá nové možnosti veletrhů – rozsáhlejší mediální kampaň v ČR i v zahraničí, více vystavovatelů i pestřejší návštěvnickou základnu veletrhů.   Nová samolepicí fólie pro digitální potisk má vysoké ambice. Podle vyjádření společnosti 3M je navržena tak, aby byla první volbou pro výrobce reklamy.
Nová samolepicí fólie pro digitální potisk má vysoké ambice. Podle vyjádření společnosti 3M je navržena tak, aby byla první volbou pro výrobce reklamy.