Přípravy dalšího ročníku mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY právě začínají. Neváhejte a využijte mimořádné cenové nabídky v rámci první cenové uzávěrky. Přihlášku najdete v sekci pro vystavovatele nebo zde.
Přípravy dalšího ročníku mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY právě začínají. Neváhejte a využijte mimořádné cenové nabídky v rámci první cenové uzávěrky. Přihlášku najdete v sekci pro vystavovatele nebo zde.
Společnost ABF, a.s. se distancuje od praktik firem International Fairs Directory, Expo Guide, MULPOR Company S.A., FAIR Guide, Construct Data, které nabízejí uveřejnění firemních údajů v internetovém katalogu veletrhů a vystavovatelů. Ačkoliv nabídka na uveřejnění údajů v katalogu se prezentuje jako bezplatná, po vyplnění a odeslání údajů přijde klientovi faktura na úhradu bezmála 1200 EUR za rok.
Dále společnost ABF, a.s. prohlašuje, že nikdy neudělila výše uvedeným společnostem souhlas k užívání či propagaci chráněných názvů či log veletrhů pořádaných ABF, a. s. a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Letošní velmi úspěšný ročník známých veletrhů je za námi. A spokojeni se zdají být jak vystavovatelé, tak i návštěvníci. Vedle řady zajímavostí, inspirací či podnětných setkání a obchodních schůzek, je především návštěvníky velmi pozitivně hodnocen kvalitativní posun veletrhů, ve smyslu hned několika českých či evropských premiér tiskových technologií, které proběhly na výstavišti PVA EXPO PRAHA Letňany.
Vážení vystavovatelé a obchodní partneři,
dovolte, abychom Vám touto cestou poděkovali za účast a spolupráci v rámci veletrhů REKLAMA POLYGRAF a OBALY.
Přejeme mnoho pracovních i osobních úspěchů a těšíme se opět v roce 2019!
Během letošního veletrhu Reklama Polygraf bylo možné seznámit se s nabídkou nové, evropské internetové tiskárny na českém trhu – ViperPrint.
Řezání látky na správný střih před šitím
Značící Laser nové generace, který na veletrhu představí firma 4isp, je schopný látku nařezat na správný střih během několika sekund a opakovaně dle zadaného výkresu. Na rozdíl od klasických stříhacích technologií zde nedochází ke ztupení nástroje a tím i různé kvalitě řezu v průběhu času.
Jubilejní ročník veletrhu REKLAMA POLYGRAF se kvapem blíží a velcí světoví hráči, kteří mají zastoupení na našem trhu, na výstavišti PVA EXPO Praha Letňany chybět rozhodně nebudou. Někteří z nich dokonce, již alespoň částečně, odtajňují novinky, které budou na výstavišti prezentovat. Na co se tedy lze z oblasti digitálního tisku těšit od společností Canon či Xerox?
Řada vystavovatelů digitálních strojů cílí jak na zákazníky z polygrafického sektoru, tak i na obaláře, především kvůli nim nechybí v novinkách ani stroje s větším formátem. Trendy záležitostí je u digitálního tisku nabízet přidanou hodnotu nejenom v podobě kvalitního potisku, ale i následného zušlechťování.
Kromě toho, že je květen měsícem lásky, je také již třináctý rok dobou, kdy jsou vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku. 17. května 2018 se na Novotného lávce v Praze 1 již potřinácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky a budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2017, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.
K veletrhu REKLAMA POLYGRAF patří pochopitelně svět reklamy. Vedle reklamního textilu a kancelářských potřeb se řadí k populárním užitným reklamním předmětům i USB či flash disk. „Fleška“ přináší uživateli nejenom praktický benefit v podobě jejího využití, ale logem připomíná i svého dárce. Potisk lze realizovat různými způsoby, dnes nejčastěji digitálně, tamponovým tiskem nebo sítotiskem. A pokud chceme, aby firemní dárek v podobě flash disku byl ještě výraznější, je možné dodat další propagační akcent netradičním tvarem.
Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou na výstavní ploše prezentovat i dodavatelé materiálů. Ať již obal, POS či nějaký typ reklamního sdělení plošného či prostorového charakteru je závislý nejenom na kvalitě tisku či výroby, ale výsledný vjem je velmi často dán právě i výběrem kvalitního materiálu.
POPAI je mezinárodní nezisková organizace, jejímž posláním je podpora marketingu v místě prodeje a její zastoupení v podobě POPAI Central Europe, která je středoevropskou pobočkou světové asociace, nebude jako obvykle chybět ani na letňanském výstavišti PVA EXPO PRAHA.
V květnu v rámci obou veletrhů budou na výstavišti hojně zastoupeni dodavatelé digitálních strojů. Vedle polygrafické produkce se, výrobci z ranku digitálního tisku, zaměřují stále častěji na výrobce obalů. Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou moci opět těšit na expozice největších hráčů na českém trhu – s rozsáhlými expozicemi přivítají své zákazníky společnosti Xerox, Spandex, Dataline, Ricoh či slovenský Nanotec.
Vystavovatelé z řad producentů i dodavatelů digitálních tiskových zařízení (především tiskových plotrů) jsou na veletrhu REKLAMA POLYGRAF zastoupeni již řadu let a nejinak tomu bude i na ročníku 2018. Dnešní výrobci digitálních strojů se snaží vyvíjet technologie tak, aby korespondovaly s co největší škálou materiálů a navíc přinášely excelentní kvalitu. A ještě jeden velký posun zaznamenávají jak vystavovatelé, tak i návštěvníci. Zatímco donedávna byl digitální tisk směřován hlavně na oblast čisté polygrafie, reklamy či signmakingu, dnes vývoj směřuje k obalům. Tedy dochází k nabídce strojů větších formátů pro materiály o vyšších plošných hmotnostech, tak aby byly maximálně použitelné ve světě packagingu. Díky pokročilé automatizaci lze už dnes tisknout za den mnohem více zakázek s nižším tiskovým nákladem. O možnosti personifikace, která patří k hlavním nástrojům k oslovování individuálních zákazníků, ani nemluvě.
Od 29. do 31. května 2018 se uskuteční jubilejní 25. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF, jedinečná platforma pro sdílení novinek. Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem, výrobců a dodavatelů z oblasti reklamy a komunikace nabídne pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA.
Společnost ABF, a.s. se distancuje od praktik firem International Fairs Directory, Expo Guide, MULPOR Company S.A., FAIR Guide, Construct Data, které nabízejí uveřejnění firemních údajů v internetovém katalogu veletrhů a vystavovatelů. Ačkoliv nabídka na uveřejnění údajů v katalogu se prezentuje jako bezplatná, po vyplnění a odeslání údajů přijde klientovi faktura na úhradu bezmála 1200 EUR za rok.
Dále společnost ABF, a.s. prohlašuje, že nikdy neudělila výše uvedeným společnostem souhlas k užívání či propagaci chráněných názvů či log veletrhů pořádaných ABF, a. s. a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Pověřujeme výhradně společnost CS katalogy s.r.o. ke sběru podkladů a tvorbě katalogu vystavovatelů a průvodce návštěvníka pro veletržní akce pořádané společností ABF, a.s.
Výše zmíněné společnosti udělujeme souhlas k užívání a propagaci chráněných názvů a log veletrhů a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Delfín může být i Váš!
Přihlášky do soutěže Marketér roku 2017 již můžete podávat.
MARKETÉR ROKU JIŽ POTŘINÁCTÉ
Česká marketingová společnost vyhlásila TŘINÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2017. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.
Vážení vystavovatelé,
využijte mimořádnou cenovou nabídku v rámci prvního termínu uzávěrky (zvýhodněné ceny za pronájem výstavní plochy), která je platná do 30. listopadu 2017. Přihlášku najdete v sekci pro vystavovatele nebo zde.
Přihlaste se už nyní, těšíme se na Vás!
Slavnostní setkání vystavovatelů veletrhů REKLAMA POLYGRAF, OBALY a Event Day ovládla benefice vítězného kalendáře "Neviditelní lidé Univerzity Karlovy". Benefice proběhla dne 25. 4. ve spolupráci s Kontem Bariéry. Příběh malého Péti, v jehož prospěch benefice proběhla a jehož příběh si můžete přečíst zde, otevřel srdce dárců, kteří přispěli neuvěřitelnou částkou 32 500 Kč!
Slavnostní předání ocenění za nejlepší signmakingovou realizaci roku 2016 se uskutečnilo 25. dubna 2017 v rámci doprovodného programu veletrhu REKLAMA POLYGRAF.
Dne 24. 4. byly slavnostně předány ceny v soutěži příběhů a umění KALENDÁŘ 2017. Jejím hostitelem bylo letos Ministerstvo kultury za účasti ministra Daniela Hermana.
Veletrh letos zaznamenal třicetipětiprocentní nárůst oproti loňsku a každým dnem jsou obsazována poslední volná místa. Zájemci o prezentaci na veletrhu se letos přihlašují do poslední chvíle. Letošní ročník se bude moci určitě pochlubit svým rozsahem - návštěvníkům se vystavovatelé představí svými expozicemi na ploše přesahující 9000 m2, a to v halách 3, 4, 6 a doplňkových venkovních expozicích před Vstupní halou I. Průběžná čísla ukazují, že počet vystavovatelů přesáhne 250.
Inkjetový tisk posouvá hranice tisku z oblasti standardní polygrafie do dalších výrobních odvětví.
Chcete-li se dozvědět více, přijďte si poslechnout druhý den veletrhu přednášku p. Luboše Škody, Industrial Printing Specialisty ze společnosti Konica Minolta.
Cílem přednášky je inspirovat posluchače pro zamyšlení se nad dalšími možnostmi jeho aplikace a tím k rozvoji nových obchodních příležitostí.
V rámci přednášky představíme tiskovou technologii využívající inkjetové tiskové hlavy Konica Minolta a obecné možnosti aplikací inkjetového tisku v reálném životě kolem nás. Budeme se věnovat možnostem implementace inkjetového industriálního tisku zejména v segmentech přímého potisku předmětů a textilu, a dále možnostem integrace inkjetových tiskových hlav do polygrafických strojů, zpracovávajících archové i kotoučové materiály. Představíme aktuální trendy související s rozvojem průmyslového inkjetu, nejnovější projekty a realizace.
Na letošním veletrhu bude po několika letech opět k vidění polep automobilů, který je u našich sousedů stále populární a žádaný. Představí se s ním hned několik vystavovatelů. Hned první den veletrhu bude pro příznivce car wrappingu přichystáno v hale 3 překvapení v podobě cca 2 hodinové prezentace, kdy Piotr Činski - mistr světa v polepu vozidel – předvede absolutní novinku v polepu. Další polepy pak budou prezentovány na expozici německé společnosti CLIPART v hale 4.
Čtěte více po 18. 4. 2017!
Stejně jako v předchozích letech se veletrhu zúčastní nejen velké množství českých a slovenských firem, ale také každoročně se navyšující počet zahraničních vystavovatelů z Polska, Německa, Itálie či Bulharska – aktuálně je přihlášených již 36 firem ze zahraničí.
Komplexní představení nejnovějších trendů v reklamní komunikaci a využití tisku se představí opět na jednom místě, aby vytvořilo jedinečnou platformu pro sdílení novinek. A právě takovým místem je areál PVA EXPO s tradičním veletrhem REKLAMA POLYGRAF, který si za 23 let svého fungování vydobyl pozici významné akce ve svém oboru.
Ve dnech 15. 3.-14. 4. 2017 probíhá hlasování veřejnosti o nejlepší kalendář roku 2017. Vedle vítězných kalendářů, které vybírá odborná porota, bude na základě vašich hlasů udělena i Cena veřejnosti. Hlasujte zde.
Jaká je současnost a budoucnost reklamy z pohledu Prahy? Jak se mění reklamní sdělení ve 21. století? Přijďte a zapojte se do diskuze s odborníky dne 25. 4. 2017 v PVA EXPO PRAHA při veletrhu REKLAMA POLYGRAF. Představeny budou i nové Pražské stavební předpisy vztahující se k problematice reklamy. K diskuzi jsou zváni Karel Grabein Procházka, radní hl. m. Prahy pro oblast správy majetku a majetkových podílů, Pavla Melková, ředitelka Sekce detailu města, IPR Praha, Jiří Skalický, ředitel Odboru památkové péče hl. m. Prahy, Ondřej Šefců, ředitel Územního odborného pracoviště v Praze Národního památkového ústavu, Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti a Tomáš Javůrek, prezident Sdružení dodavatelů pro signmaking. Vstup je zdarma v rámci vstupenky na veletrh.
Více zde.
Cílem soutěže je ocenit výjimečné práce – kalendáře a to nejen z pohledu kvality polygrafického zpracování a originálního návrhu ale i z hlediska společenského přínosu či silného lidského příběhu, který stál u jeho zrodu. Soutěž je doprovodnou akcí veletrhu REKLAMA POLYGRAF. Využijte mediální prostor veletrhu k prezentaci svého příběhu! Váš kalendář bude hodnotit špička ve svém oboru. Kalendář, který získá nejvyšší cenu, Cenu GRAND PRIX, bude zařazen do benefice ve prospěch Nadace Charty 77 − Konto Bariéry.
Více informací najdete na www.kalendarroku.cz
V soutěži Kalendář 2016 získal Cenu pro nejmladší talenty – ve fotografii Kalendář Národního technického muzea 2016. Zeptali jsem se generálního ředitele Národního technického muzea Karla Ksandra, v čem byl tento kalendář výjimečný.
Vážení vystavovatelé,
využijte mimořádnou cenovou nabídku v rámci druhého termínu uzávěrky pro zvýhodněné ceny za pronájem výstavní plochy, která je platná do 31. ledna 2017. Přihlášku najdete v sekci pro vystavovatele nebo zde.
Přihlaste se už nyní, těšíme se na Vás!
On-line registrace do soutěže o nejlepší signmakingovou realizaci za rok 2016 byla spuštěna. Letošní novinkou je Cena hl. m. Prahy za komplexní a originální řešení značení provozovny v Praze. Přihlaste svou práci a představte ji široké veřejnosti! Přihlášené práce budou prezentovány i na veletrhu REKLAMA POLYGRAF. Uzávěrka přihlášek je 10. března. Více zde
Soutěž příběhů a umění Kalendář 2017 přijímá přihlášky. Kalendář, který získá nejvyšší cenu, Cenu GRAND PRIX, bude zařazen do benefice ve prospěch Nadace Charty 77 - Konto Bariéry. Výtěžek bude předán v rámci slavnostního večera vystavovatelů dne 25. 4. 2017. I vaše pomoc může vykouzlit úsměv tam, kde chybí. Uzávěrka přihlášek je 20. února. Více zde
Veletrh Reklama Polygraf přilákal během tří dnů přes dvanáct tisíc odborníků z oblasti marketingu. Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem, výrobců a dodavatelů z oblasti reklamy a komunikace nabídlo pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA na letošním ročníku veletrhu REKLAMA POLYGRAF, jehož 23. ročník se konal v polovině května. Na ploše 7 770 m2 se představilo celkem 212 vystavovatelů, z nichž bylo 34 ze zahraničí. Třídenní akci určenou pro odborníky a profesionály navštívilo 12 341 návštěvníků, přičemž 2 468 bylo dle statistik ze zahraničí. ZDE
Slavnostní předání ocenění za nejlepší signmakingovou realizaci roku 2015 pro český a slovenský trh se uskutečnilo 11. května 2016 v rámci doprovodného programu veletrhu REKLAMA POLYGRAF. V Kongresovém sále PVA EXPO PRAHA byly předány tyto ceny
Již po šestnácté byli letos vyhlášeni vítězové soutěže o nejlepší stolní a nástěnný kalendář. Boj o tento titul byl tento rok o to cennější, že byla do soutěže Kalendář 2016 přihlášena více než stovka nejrůznějších kalendářů. Výherci převzali ocenění během veletrhu REKLAMA POLYGRAF, který se konal v PVA EXPO PRAHA od 10. do 12. května 2016.Výsledky zde
Dnešním dnem odstartoval v PVA EXPO PRAHA 23. mezinárodní veletrh reklamy, médií, polygrafie a obalů REKLAMA POLYGRAF. Během něj jsme pokřtili knihu Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost autorky doc. PhDr. Jitky Vysekalové, Ph.D. a kolektivu. Křtu se ujali prezident Svazu polygrafických podnikatelů a prezident POPAI CE Zdeněk Sobota, ředitelka OT Reklama ABF, a.s. Jana Nosálová a generální ředitel ABF, a.s. Tomáš Kotrč. Ten také dostal od doc. Vysekalové podepsanou knihu.
Reklama a komunikace jsou dnes nedílnou součástí téměř každé společnosti. Je to jeden z prvků, pomocí kterého se firmy mohou odlišit od konkurence. Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem, výrobců a dodavatelů z této oblasti nabídne pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA. Od 10. do 12. května 2016 se zde totiž uskuteční již 23. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF. ZDE
Ve dnech 25. 4. až 5. 5. 2016 probíhá na webu soutěže Kalendář 2016 hlasování veřejnosti o nejlepší kalendář roku 2016. Vedle vítězných kalendářů, které vybírá odborná porota, bude na základě vašich hlasů udělena i Cena veřejnosti. Hlasujte zde.
V rámci doprovodného programu veletrhu REKLAMA POLYGRAF proběhne 11. května odborný diskusní panel na téma reklamy v památkově chráněném prostoru. Odborníci z Ministerstva kultury, památkových odborů měst, ale i výrobci a zadavatelé reklamy na něm budou rozebírat legislativní rámec regulující reklamu ve městech, zamýšlet se nad významem reklamy, památkovou hodnotou, jejím vztahem k lokalitě, kde je umístěna, a také představí moderní technologie, které dávají reklamním zařízením zcela nové funkce a možnosti. Účast je zdarma v rámci vstupenky na veletrh. Více informací ZDE
Soutěž Kalendář 2016 bude již brzy znát výherce
Již po šestnácté bude letos vyhlášen vítěz soutěže o nejlepší stolní a nástěnný kalendář. Boj o tento titul bude tento rok o to cennější, že byla do soutěže Kalendář 2016 přihlášena více než stovka nejrůznějších kalendářů. Organizátorem soutěže je akciová společnost ABF. ZDE
Připravili jste v roce 2015 zajímavou signmakingovou realizaci? Přihlaste ji do soutěže Duhový paprsek, ve které se každý rok utká to nejlepší z českého a slovenského signmakingového trhu.
Své práce můžete přihlásit do 31. 3. 2016.
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne v rámci veletrhu REKLAMA POLYGRAF.
Cílem soutěže Kalendář 2016 je ocenit výjimečné kalendáře, a to nejen z pohledu kvality polygrafického zpracování a originálního návrhu, ale i z hlediska společenského přínosu či silného lidského příběhu, který stál u jeho zrodu.
Uzávěrka přihlášek je 1. 4. 2016.
Přihlášené kalendáře budou vystaveny na veletrhu REKLAMA POLYGRAF.
Společnost ABF, a.s. se distancuje od praktik firem International Fairs Directory, Expo Guide, MULPOR Company S.A., FAIR Guide, Construct Data, které nabízejí uveřejnění firemních údajů v internetovém katalogu veletrhů a vystavovatelů. Ačkoliv nabídka na uveřejnění údajů v katalogu se prezentuje jako bezplatná, po vyplnění a odeslání údajů přijde klientovi faktura na úhradu bezmála 1200 EUR za rok.
Dále společnost ABF, a.s. prohlašuje, že nikdy neudělila výše uvedeným společnostem souhlas k užívání či propagaci chráněných názvů či log veletrhů pořádaných ABF, a. s. a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
Pověřujeme výhradně společnost CS katalogy s.r.o. ke sběru podkladů a tvorbě katalogu vystavovatelů a průvodce návštěvníka pro veletržní akce pořádané společností ABF, a.s.
Výše zmíněné společnosti udělujeme souhlas k užívání a propagaci chráněných názvů a log veletrhů a k oslovování jednotlivých vystavovatelů jménem pořadatele veletrhu.
V roce 2016 se nově od 10. do 12. května 2016, v termínu 23. ročníku mezinárodního veletrhu reklamy, médií, polygrafie a obalů REKLAMA POLYGRAF, uskuteční i průmyslové veletrhy. Návštěvníci tak v jeden termín zhlédnou i 15. ročník mezinárodního veletrhu strojírenských technologií FOR INDUSTRY spolu se souběžnými veletrhy FOR ENERGO, FOR LOGISTIC, FOR 3D, FOR TRANSPORT a FOR INFOSYS. Strategické spojení dvou významných jarních B2B akcí otevírá nové možnosti veletrhů – rozsáhlejší mediální kampaň v ČR i v zahraničí, více vystavovatelů i pestřejší návštěvnickou základnu veletrhů.
Ford Motor Company, s.r.o. jako titulární partner společnosti ABF, a.s. si vás dovoluje pozvat na prezentaci modelů Ford ve Vstupní hale II.
Přijďte si prohlédnout legendární Mustang v jeho inovovaném provedení, naše nejpopulárnější SUV model Kuga. Vystavíme i kompaktní SUV Ford EcoSport a 8–9místné Tourneo Custom. Přítomní specialisté vám rádi poradí s výběrem vozu a vhodné formy financování nebo pojištění.
Při příležitosti veletrhů REKLAMA POLYGRAF, OBALY a EVENT DAY je pro vás připravena i zvýhodněná nabídka. Aktuální nabídku skladových vozů naleznete na www.fordskladem.cz
Nová samolepicí fólie pro digitální potisk má vysoké ambice. Podle vyjádření společnosti 3M je navržena tak, aby byla první volbou pro výrobce reklamy.
Tento univerzální film bez obsahu PVC je vhodný pro rozsáhlou škálu aplikací, včetně...