Reklama Polygraf
Místo konání - LETŇANY
PVA EXPO PRAHA Výstaviště Letňany
Soutěž
3. ročník Mistrovství ČR a SR v Car Wrappingu Duhový paprsek Kalendář 2020

Polygrafie spojuje svět tisku, reklamy a obalů


Trendem veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY, kterého si všimla řada návštěvníků i vystavovatelů, je neustále vzrůstající segment tiskových, resp. digitálních technologií. Bylo by však velkým omylem se domnívat, že ze všech třech částí jednoho z nejznámějších veletrhů na českém trhu je část Polygraf tím hlavním tahounem. Překvapující byl totiž i další poznatek posbíraný z reakcí návštěvníků i vystavovatelů letošního ročníku…

 

Oblast tisku, především toho digitálního, už dávno není možné vnímat jen z pozice technologie či na druhé straně merkantilu či tištěných periodik. Digitální tisk s sebou nese mnohé výzvy a především velký potenciál. Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY se prezentovaly technologie, které oslovovaly jak producenty či dodavatele segmentu obalů, tak i reklamy. I to je dalším důkazem, že když se veletržně spojil svět Reklamy se světem Obalů, jednalo se o správnou volbu. Navíc i obal často nese reklamní ať již viditelné, či jen podprahové reklamní sdělení, takže pouto mezi všemi třemi segmenty je opravdu pevné.

 

Cílená reklamní kampaň přivádí na výstaviště žádanou klientelu

Veletrh tisku, balení a reklamy je ostatně spojen i v předveletržní propagaci. V rámci cílených reklamních kampaní propagace veletrhu nechybí desítky PR, inzerátů i outdoor reklamy. Pro zvýšení počtu odborných návštěvníků a tím i potenciální klientele vystavovatelů organizátoři každoročně prezentují na frekventovaných místech billboardy a megaboardy.

 

Úspěšná je i internetová reklama

Nechybí propojení jak s tištěným odborným tiskem, tak je cíleně elektronickou formou distribuován na tisíce adres i pravidelně vydávaný Newsletter. Organizátoři zajišťují i dnes úspěšný e-direct.  Na veletrh bylo elektronickou formou pozváno téměř 15 000 návštěvníků. Na Newsletter navazovala PPC kampaň, která pracovala s několika typy bannerů, které se objevovaly téměř na stovce webových stránek. Nechybí ani cílená online kampaň v rámci internetového reklamního prostoru Facebook, Google, Seznam. A samozřejmostí je i propagace veletrhu v zahraničí.






Více
Závěrečná zpráva 2019

Facebook