Přijďte společně oslavit firemní jubileum a podívejte se, co je nového ve světě reklamního textilu. Společnost ADLER Czech, a.s., známá jako přední dodavatel reklamního textilu v České republice i v Evropě slaví letos 20 let od založení.
Přijďte společně oslavit firemní jubileum a podívejte se, co je nového ve světě reklamního textilu. Společnost ADLER Czech, a.s., známá jako přední dodavatel reklamního textilu v České republice i v Evropě slaví letos 20 let od založení.
Jedná se o hybridní stroj, kde se podařilo spojit zdánlivě odlišné řezací technologie, frézovací router a velkoplošný řezací ploter v jedno zařízení.
Společnost THIMM od ledna využívá digitální laserový výsek vlnité lepenky Highcon Beam 2C, který je v tomto provedení jediný v Evropě. Příklady produkce laserového výseku mohli vidět i návštěvníci na loňském ročníku veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY na stánku českého dodavatele této unikátní technologie, společnosti DataLine Technology.
Důraz na multifunkční využití tiskáren a akcent na ekologickou udržitelnost nejsou jedinými výzvami, kterým firmy, zabývající se tiskem, musí v současnosti čelit. Další obecné tlaky jsou na optimalizaci a plnohodnotnou bezpečnou automatizaci řešení za přispění rozšíření možností práce s cloudem, většího využívání IoT (Internet věcí), ale zároveň požadavkem na sofistikovanější ochranu před kybernetickou hrozbou.
Digitalizace hýbe světem a ochrana životního prostředí dopadá na všechna odvětví. V příštích letech si musí i výrobci tiskových zařízení položit otázku, jakým směrem se vydat. Rok 2020 přináší mnoho výzev. Kterých pět trendů nevyhnutelně ovlivní tisk? Tyto trendy stručně představujeme postupně ve dvou upoutávkách (nejenom) pro vystavovatele a návštěvníky nejznámějšího českého veletrhu tisku a reklamy, Reklama Polygraf Obaly.
Jak je již patrné z názvu Reklama Polygraf Obaly, a prověřeno dlouholetou tradicí – barevná pestrost a kvalita tisku demonstrována na nejmodernějších technologiích, na veletrhu ve všech halách přímo rezonuje, ať již na plakátech, obalech, displejích či reklamních předmětech. Tisk je realizován jak výtažkovými (CMYK), tak i přímými barvami. A právě, co se týče přímých barev, hrají zde důležitou roli vzorníky. Samozřejmě že jak materiálové, tak ty tiskové v nabídce vystavovatelů obvykle nechybí.
Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY se lze setkat s celou řadou technologií i produktů. Ve stínu trochu zůstávají SW aplikace, které jsou na trhu velmi žádány. Řada tradičních vystavovatelů pražského výstaviště je však má ve své nabídce a určitě nezaškodí se s nimi trochu seznámit.
I když v souvislosti s designem obalu, především u spotřebitelských obalů, vnímáme kvalitně a hlavně originálně realizovanou grafiku, je dobré se inspirovat i konstrukcí obalu, která ho někdy dokáže zvýraznit ještě mnohem více. Vzhledem k tomu, že na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY zajímavé designy nikdy nechyběly, je velkou pravděpodobností, že konstrukční inspirace bude oslovovat návštěvníky i na letošním ročníku.
Vytvořit ikonickou konstrukci tak, aby přetrvala desítky i více let, je opravdovou výzvou. Přesto i ve světě obalů se takové designy vyskytují. Konstrukci výrazně tvarované láhve si vybavíme při vyslovení značky Coca Cola nebo i při vzpomínce na trojúhelníkový tvar čokolády Toblerone, včetně stejně tvarovaného obalu připomínající Matterhorn. Pravdou je, že konstrukcí lze zaujmout i při uvádění nového výrobku na trh či doplnění prodeje produktu v odlišném typu obalu.
Konica Minolta se řadí k pravidelným vystavovatelům na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY. Společnost zároveň patří, ať již z hlediska své originální expozice, tak i díky promyšlenému programu, na výstavišti k těm naprosto nepřehlédnutelným. Stejně úspěšně se prezentuje i na dalších národních a mezinárodních akcích i soutěžích. Na konci loňského roku obohatila řadu svých ocenění i o cenu „IT produkt roku“.