Za šťastné se u konaných veletrhů již od počátku považuje propojení sektoru Reklamy, Polygrafu a Obalů, které spolu často i úzce souvisí. I když na veletrhu asi nejvíce dominují tiskové a zušlechťovací technologie, nechybí zde ani samotní producenti, tedy včetně výrobců obalů. Mezi nimi k výrazným „tvářím“ již několik ročníků patří společnost Achilles.
Z hlediska návštěvníků i vystavovatelů je hodnocen letošní veletrh velice příznivě. Aby si mohli stávající i potenciální vystavovatelé dalšího ročníku udělat určitou představu, některé společnosti s rozdílnou obchodní nabídkou postupně prezentují své názory prostřednictvím odpovědí na stejné otázky.
Sortiment displejů a další produkce POS je významným komunikačním propagačním prostředkem. Zatímco v 19. století, kdy se první displeje objevily, se o nich začalo hovořit jako o němých prodavačích, současné displeje musí zákazníky oslovovat mnohem více. Od propagačních reklamních předmětů, stojanů či bannerů chce uživatel především příběh, se kterým se může ztotožnit.
Dlouhodobějšími průzkumy je dokázáno, že produkty z papíru jsou spotřebitelem vnímány jako environmentální produkty, bez větší zátěže na přírodu. Ve výrobě obalů patří papír a lepenka k nejvíce používaným substrátům. V současnosti dokonce existuje i řada iniciativ, kde tyto materiály, především v obalovém segmentu často nahrazují nebo alespoň tvoří další alternativu k environmentálně méně příznivým materiálům. Zajímavosti a novinky z „papírového“ sortimentu nebudou chybět ani na výstavišti PVA v Letňanech.
Nenápadným, ale velmi důležitým sortimentem nejenom ve světě obalů jsou pomocné obalové prvky. Tyto prvky přebírají často funkce informační, bezpečnostní a především marketingové. Přímo či podprahově působí na uživatele a často mají rozhodující slovo v případném váhání o koupi produktu. Na veletrzích REKLAMA POLYGRAF OBALY vystavovatelé z tohoto segmentu tradičně nechybí. A nejinak tomu bude i na letošním 26. ročníku.
Propojení oblastí tisku, reklamy a obalů na veletrhu REKLAMA POLYGRAF OBALY je obzvláště šťastným řešením především pro ty, kteří nabízejí či naopak hledají originální řešení či pokročilou technologii výroby. Dnešní výrobci reklamních předmětů, designéři, tiskaři či konstruktéři obalů se shodují, že jednu z nejdůležitějších rolí při vývoji či výrobě hraje kvalitní materiál. Na výstavišti PVA v dubnu bude hned několik významných dodavatelů různých materiálů. Dnes alespoň malá ochutnávka z některých materiálových novinek.
Postup digitalizace je neúprosný a reagovat na ni musí všechna odvětví, i to tiskové. Tradiční firmy, které si chtějí svoji pozici udržet i v roce 2019, musí přizpůsobovat své stroje i nabízené služby právě aktuálním požadavkům trhu. Jaké jsou tedy trendy v oblasti tisku pro letošní rok?
Společnost Nanotec s.r.o. společně s Mimaki Europe B.V. představí oficiálně poprvé na Českém trhu novinku Mimaki TS55-1800.
Oficiálního představení se zhostí pan Bert BENCKHUYSEN – Senior Product Manager EMEA Mimaki Europe B.V.
Vystavovatel: Nanotec s.r.o., stánek č. 4A06
Kdy: 10. 04. 2019 ve 14:00 hod.