Ohlasy na letošní ročník veletrhů Reklama Polygraf a Obaly jsou velmi příznivé!
Letošní velmi úspěšný ročník známých veletrhů je za námi. A spokojeni se zdají být jak vystavovatelé, tak i návštěvníci. Vedle řady zajímavostí, inspirací či podnětných setkání a obchodních schůzek, je především návštěvníky velmi pozitivně hodnocen kvalitativní posun veletrhů, ve smyslu hned několika českých či evropských premiér tiskových technologií, které proběhly na výstavišti PVA EXPO PRAHA Letňany.
Letos bylo na výstavní ploše 228 vystavovatelů z 10 zemí světa. Více než 1/5 vystavovatelů (49) byla ze zahraniční. Veletrhy během 3 dnů jejich konání navštívilo 8852 návštěvníků. A většina z nich nešetřila superlativy na kvalitu letošního ročníku. Určitě je zajímavé, podívat se na veletrh i z druhé strany, to znamená z pohledu vystavovatele. Z hlediska návštěvnosti patřil k jedněm z nejúspěšnějšch stánek společnosti XEROX, která na výstavišti měla evropskou premiéru technologie Xerox Iridesse. Na několik otázek odpověděl Petr Jetel, Product Manager GCBG (XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o.).
Po kolikáté vaše společnost vystavovala v rámci veletrhů Reklama Polygraf a Obaly?
Za mého působení v Xeroxu se jednalo o pátou expozici v řadě.
Jaké bylo vaše očekávání na letošním ročníku? Naplnila se tato očekávání?
Každá marketingová akce je investicí, která se musí obchodně zúročit. A nejedná se pouze o finanční náklady, ale i o čas desítek zaměstnanců a obchodních partnerů. V letošním roce se termín konání veletrhu ideálně sešel s uvedením do prodeje nového tiskového stroje Xerox Iridesse Production Press. Proto jsme letos vystavovali na historicky největší ploše a dlouhé měsíce věnovali přípravě atraktivních tiskových aplikací. Ohlas zákazníků a konečný obchodní výsledek myslím předčil očekávání i největších optimistů.
Ohromný zájem zaznamenala na výstavišti evropská premiéra technologie Iridesse, jak velký potenciál této unikátní technologie vidíte v rámci českého trhu?
Představení nového šesti-barevného digitálního tiskového stroje s unikátním tiskem metalických barev v jednom tiskovém průchodu přichází v pravý čas. Návštěvníky zaujala prémiová kvalita tisku, vysoký stupeň automatizace a především tisk metalickými barvami v široké paletě odstínů. Nový tiskový stroj Xerox Iridesse umožní tiskárnám úspěšně obstát ve stále více konkurenčním prostředí běžných CMYKových zakázek. A díky metalickým barvám nabídnout nový typ digitálního tisku, kterým se stanou na trhu výjimeční. Evropská premiéra nového stroje v Praze nebyla zvolena náhodou. Protože náš polygrafický trh je velmi vyspělý a stroje této kategorie se u nás tradičně úspěšně prodávají. Unikátní tisky z prvního instalovaného stroje v ČR se k zákazníkům dostanou již počátkem léta.
Jak vnímáte platformu veletrhů Reklama Polygraf a Obaly? Zaznamenali jste z pozice vystavovatele nějaký posun u tohoto českého dua veletrhů? Pokud ano - spíše pozitivní nebo negativní?
Osobně jsem velmi přivítal rozšíření veletrhu Reklama Polygraf o Obaly. Význam výroby obalů v tiskovém průmyslu významně roste a stále více poskytovatelů tisku se o tento segment zajímá. Propojení dává veletrhu novou dynamiku a pro vystavovatele i návštěvníky tak vzniká zajímavá platforma pro nové projekty, jako je například malonákladová výroba obalů.