Kromě toho, že je květen měsícem lásky, je také již třináctý rok dobou, kdy jsou vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku.
17. května 2018 se na Novotného lávce v Praze 1 již potřinácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky a budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2017, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.
Pro ty nejlepší vytvořil také tento rok umělecký sklář Vladimír Zubričan půvabné symboly demonstrující moudrost a optimismus, které k úspěchům marketingu nerozlučně patří. Delfíni jsou vyrobeni v mnoha barvách, ale ten VELKÝ MODRTÝ DELFÍN pro hlavního vítěze je jen jeden.
Hodnotitelská komise, kterou řadu let vedl prof. Gustav Tomek a kterou „převzal“ doc. Miroslav Karlíček, je v současnosti plně vytížena rozhodováním, kdo si odnese vavříny a ozdobí své jméno novým titulem. Hodnotí se například inovativnost, efektivnost, rozvoj metod a principů marketingu.
S prázdnou neodejdou ani vysokoškolští studenti marketingu, jejichž vítězný tým si z připojené soutěže odnese symbol Mladého delfína.