Vážení vystavovatelé a obchodní partneři,
dovolte, abychom Vám touto cestou poděkovali za účast a spolupráci v rámci veletrhů REKLAMA POLYGRAF a OBALY.
Přejeme mnoho pracovních i osobních úspěchů a těšíme se opět v roce 2019!
Vážení vystavovatelé a obchodní partneři,
dovolte, abychom Vám touto cestou poděkovali za účast a spolupráci v rámci veletrhů REKLAMA POLYGRAF a OBALY.
Přejeme mnoho pracovních i osobních úspěchů a těšíme se opět v roce 2019!
Během letošního veletrhu Reklama Polygraf bylo možné seznámit se s nabídkou nové, evropské internetové tiskárny na českém trhu – ViperPrint.
Řezání látky na správný střih před šitím
Značící Laser nové generace, který na veletrhu představí firma 4isp, je schopný látku nařezat na správný střih během několika sekund a opakovaně dle zadaného výkresu. Na rozdíl od klasických stříhacích technologií zde nedochází ke ztupení nástroje a tím i různé kvalitě řezu v průběhu času.
Jubilejní ročník veletrhu REKLAMA POLYGRAF se kvapem blíží a velcí světoví hráči, kteří mají zastoupení na našem trhu, na výstavišti PVA EXPO Praha Letňany chybět rozhodně nebudou. Někteří z nich dokonce, již alespoň částečně, odtajňují novinky, které budou na výstavišti prezentovat. Na co se tedy lze z oblasti digitálního tisku těšit od společností Canon či Xerox?
Řada vystavovatelů digitálních strojů cílí jak na zákazníky z polygrafického sektoru, tak i na obaláře, především kvůli nim nechybí v novinkách ani stroje s větším formátem. Trendy záležitostí je u digitálního tisku nabízet přidanou hodnotu nejenom v podobě kvalitního potisku, ale i následného zušlechťování.
Kromě toho, že je květen měsícem lásky, je také již třináctý rok dobou, kdy jsou vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku. 17. května 2018 se na Novotného lávce v Praze 1 již potřinácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky a budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2017, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.
K veletrhu REKLAMA POLYGRAF patří pochopitelně svět reklamy. Vedle reklamního textilu a kancelářských potřeb se řadí k populárním užitným reklamním předmětům i USB či flash disk. „Fleška“ přináší uživateli nejenom praktický benefit v podobě jejího využití, ale logem připomíná i svého dárce. Potisk lze realizovat různými způsoby, dnes nejčastěji digitálně, tamponovým tiskem nebo sítotiskem. A pokud chceme, aby firemní dárek v podobě flash disku byl ještě výraznější, je možné dodat další propagační akcent netradičním tvarem.
Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou na výstavní ploše prezentovat i dodavatelé materiálů. Ať již obal, POS či nějaký typ reklamního sdělení plošného či prostorového charakteru je závislý nejenom na kvalitě tisku či výroby, ale výsledný vjem je velmi často dán právě i výběrem kvalitního materiálu.
POPAI je mezinárodní nezisková organizace, jejímž posláním je podpora marketingu v místě prodeje a její zastoupení v podobě POPAI Central Europe, která je středoevropskou pobočkou světové asociace, nebude jako obvykle chybět ani na letňanském výstavišti PVA EXPO PRAHA.
V květnu v rámci obou veletrhů budou na výstavišti hojně zastoupeni dodavatelé digitálních strojů. Vedle polygrafické produkce se, výrobci z ranku digitálního tisku, zaměřují stále častěji na výrobce obalů. Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou moci opět těšit na expozice největších hráčů na českém trhu – s rozsáhlými expozicemi přivítají své zákazníky společnosti Xerox, Spandex, Dataline, Ricoh či slovenský Nanotec.