Společnost Xerox patří k tradičním vystavovatelům na veletrhu Reklama Polygraf Obaly. V loňském roce si dokonce výstaviště PVA EXPO PRAHA Letňany firma vybrala pro svou evropskou premiéru unikátní technologie Xerox Iridesse.
Společnost Xerox patří k tradičním vystavovatelům na veletrhu Reklama Polygraf Obaly. V loňském roce si dokonce výstaviště PVA EXPO PRAHA Letňany firma vybrala pro svou evropskou premiéru unikátní technologie Xerox Iridesse.
Každoročně na veletrhu zaznamenávají úspěšná obchodní setkání nejenom dodavatelé digitálních technologií, ale i segment zpracovatelských technologií. Těch lze najít na výstavišti PVA v Letňanech opravdu velký počet a není možné je všechny zařadit jen do několika podskupin. Nemalému zájmu se (nejenom) letos těšili vystavovatelé řezacích plotrů, frézek, CNC či laserů.
S rozvojem digitálních technologií je v současnosti téměř nemožné představit si výrobce obalů, reklamní agenturu či oblast signmakingu bez „digitálu“. Nové investice realizují či alespoň připravují nejenom stávající nebo naopak noví začínající uživatelé, ale současným trendem jsou i klasičtí velcí producenti konvenčních technologií, kteří digitální tisk používají jako vítanou alternativu k rozšíření svých obchodních možností.
Za šťastné se u konaných veletrhů již od počátku považuje propojení sektoru Reklamy, Polygrafu a Obalů, které spolu často i úzce souvisí. I když na veletrhu asi nejvíce dominují tiskové a zušlechťovací technologie, nechybí zde ani samotní producenti, tedy včetně výrobců obalů. Mezi nimi k výrazným „tvářím“ již několik ročníků patří společnost Achilles.
Z hlediska návštěvníků i vystavovatelů je hodnocen letošní veletrh velice příznivě. Aby si mohli stávající i potenciální vystavovatelé dalšího ročníku udělat určitou představu, některé společnosti s rozdílnou obchodní nabídkou postupně prezentují své názory prostřednictvím odpovědí na stejné otázky.
Sortiment displejů a další produkce POS je významným komunikačním propagačním prostředkem. Zatímco v 19. století, kdy se první displeje objevily, se o nich začalo hovořit jako o němých prodavačích, současné displeje musí zákazníky oslovovat mnohem více. Od propagačních reklamních předmětů, stojanů či bannerů chce uživatel především příběh, se kterým se může ztotožnit.
Dlouhodobějšími průzkumy je dokázáno, že produkty z papíru jsou spotřebitelem vnímány jako environmentální produkty, bez větší zátěže na přírodu. Ve výrobě obalů patří papír a lepenka k nejvíce používaným substrátům. V současnosti dokonce existuje i řada iniciativ, kde tyto materiály, především v obalovém segmentu často nahrazují nebo alespoň tvoří další alternativu k environmentálně méně příznivým materiálům. Zajímavosti a novinky z „papírového“ sortimentu nebudou chybět ani na výstavišti PVA v Letňanech.
Nenápadným, ale velmi důležitým sortimentem nejenom ve světě obalů jsou pomocné obalové prvky. Tyto prvky přebírají často funkce informační, bezpečnostní a především marketingové. Přímo či podprahově působí na uživatele a často mají rozhodující slovo v případném váhání o koupi produktu. Na veletrzích REKLAMA POLYGRAF OBALY vystavovatelé z tohoto segmentu tradičně nechybí. A nejinak tomu bude i na letošním 26. ročníku.