Reklama Polygraf Reklama Polygraf
Místo konání - LETŇANY
PVA EXPO PRAHA Výstaviště Letňany
Soutěž
Kalendář 2018 Duhový paprsek

Ford Motor Company, s.r.o. jako titulární partner společnosti ABF, a.s. si vás dovoluje pozvat na prezentaci modelů Ford ve Vstupní hale II


Ford Motor Company, s.r.o. jako titulární partner společnosti ABF, a.s. si vás dovoluje pozvat na prezentaci modelů Ford ve Vstupní hale II

 

Přijďte si prohlédnout legendární Mustang v jeho inovovaném provedení, naše nejpopulárnější SUV model Kuga. Vystavíme i kompaktní SUV Ford EcoSport a 8–9místné Tourneo Custom. Přítomní specialisté vám rádi poradí s výběrem vozu a vhodné formy financování nebo pojištění.

 

Při příležitosti veletrhů REKLAMA POLYGRAF, OBALY a EVENT DAY je pro vás připravena i zvýhodněná nabídka. Aktuální nabídku skladových vozů naleznete na www.fordskladem.cz

 



Novinka na textil od společnosti 4iSP na veletrhu Reklama Polygraf


Řezání látky na správný střih před šitím

Značící Laser nové generace, který na veletrhu představí firma 4isp, je schopný látku nařezat na správný střih během několika sekund a opakovaně dle zadaného výkresu.  Na rozdíl od klasických stříhacích technologií zde nedochází ke ztupení nástroje a tím i různé kvalitě řezu v průběhu času. Díky tomu, že odpadá výměna či ostření řezacích nástrojů je možné výrazně zkrátit servisní intervaly či prostoje stroje.

 

Využití laseru v textilním průmyslu

Mezi další velmi časté využití laserů v textilním průmyslu je značení na látky. Díky zahřátí jen nejvrchnější vrstvy látky je možné laserem vypálit libovolný obrázek na látku či jiný organický materiál. Značení laserem probíhá velmi rychle a lze ho použít na téměř všechny druhy látek. U většiny materiálu (včetně dřeva) se sami rozhodujete, zda chcete mít ve výsledné grafice znatelný opal či nikoliv.

 

Víte, že k efektu sepraných a přežehlených džínových kalhot se používá CO2 laser?

Kromě řezání látek a značení obrázků a ornamentů se dá nový typ laseru použít i k jiným dekoračním účelům. Například firmy používají značící CO2 laser k vytvoření efektu sepraných a přežehlených džínových kalhot. Odpadá tím několika stupňový chemický či mechanický proces na vytvoření efektu sepírání. CO2 laser je schopný stejný efekt vytvořit za pár desítek vteřin, a to čistě a ekologicky bez použití jakýchkoliv přidaných látek či chemikálií a naprosto bez jakýchkoliv odpadů. Jediné, co je potřeba je běžná zásuvka s elektrickou energií a kvalitní obsluha stroje, která má ve svých rukou finální kvalitu a vzhled produktu.

 

Eurazio center – největší laserové a CNC předváděcí a prodejní centrum v Evropě

Společnost 4isp nabízí CO2 značkovací lasery Relicut určené pro textilní průmysl. Lasery je dobré vždy vyzkoušet na „svých“ materiálech a aplikacích. Na trhu je totiž mnoho druhů laserů a pro správný výběr je vhodné rozumět detailům a rozdílům pro konkrétní výrobu. Proto je velmi důležité testování materiálů a strojů ještě před jejich pořízením, což je nejdůležitější krok pro zákazníka i obchodníka. Každý má zájem vybrat správně. A právě z tohoto důvodu otevírá 4isp již letos v létě Eurazio center – největší laserové a CNC předváděcí a prodejní centrum. Tedy místo, kde si vaše materiály a aplikace můžete vyzkoušet na více strojích. Porovnat čas, spotřeby asistenčních plynů, kvalitu řezu či značení, náklady na údržbu stroje, pohodlí či omezení práce obsluhy, atd. vám pomohou lépe se rozhodnout. Již  od 1.8.2018 vám budou v nově otevřeném Eurazio centru v Modleticích u Prahy plně k dispozici  obchodníci a technici. A následné, velmi důležité, dvě hodiny strávené na showroomu u strojů, Vám mohou pomoci s rozhodováním.



Navštivte veletrh výhodně!




Vystavovatelé odtajňují své premiéry na veletrhu


Jubilejní ročník veletrhu REKLAMA POLYGRAF se kvapem blíží a velcí světoví hráči, kteří mají zastoupení na našem trhu, na výstavišti PVA EXPO Praha Letňany chybět rozhodně nebudou. Někteří z nich dokonce, již alespoň částečně, odtajňují novinky, které budou na výstavišti prezentovat. Na co se tedy lze z oblasti digitálního tisku těšit od společností Canon či Xerox?

 

Nové OCÉ COLOREDO bude mít premiéru v Letňanech

Canon představí v ČR vůbec poprvé OCÉ COLOREDO 1640. Velkoformátová roll-to-roll tiskárna o šířce 64 palců využívá novou tiskovou technologii UV gel. Inkoust Canon UV gel se vyznačuje okamžitým „přilnutím“ k povrchu. Výsledkem je řízené a velmi přesné umístění tiskové kapky s jeho minimálním zvětšením. Díky minimalizaci rozptylování inkoustu do okolí i omezení jeho splývání na médiu lze požadovaný objem inkoustu vytisknout v každém průchodu, což výrazně urychluje produkci. Tiskové výstupy se tak vyznačují bohatým a intenzivním obrazem i při vysokých rychlostech. Výstupy vytvořené pomocí technologie UV gel jsou díky nezávislému nejmodernějšímu systému nízkoteplotního LED UV  okamžitě suché. Océ Colorado 1640 je ideální tiskárnou pro produkci materiálů určených pro vnitřní i venkovní použití, a to včetně plakátů, bannerů, venkovních značení, materiálů pro podporu prodeje, billboardů, okenní grafiky, nálepek i zakázkových tapet.

 

Průlomové technologie bude prezentovat Xerox

I XEROX bude prezentovat novinky na pražském výstavišti a jedna z nich, zde bude mít dokonce nikoli jen národní, ale evropskou premiéru. Tou bude průlomová digitální high-end tisková technologie společnosti Xerox. Kromě vlastní technologie, nebudou chybět i její další možnosti využitelné v oblasti zušlechťování či dokončovacího zpracování. Součástí budou i ukázky výroby digitálně tištěných obalů včetně dokončení pomocí horké ražby a výsekem na stroji KAMA. Kromě zmíněných novinek zástupci společnosti Xerox předvedou i osvědčené stroje řady Xerox Versant, Xerox C60/70 a softwarový nástroj pro automatizaci předtiskové přípravy FreeFlow Core. A chybět nebude ani diskuze nad novými trendy v oblasti digitálního tisku, mezi které patří maximální zjednodušení a zefektivnění tiskové výroby a zároveň nabídka dalších tiskových benefitů, především z oblasti zušlechťování.



Kde jinde se dostanete ke zdroji energie…


Nezaměstnanost v České republice se aktuálně pohybuje na historicky nejnižších hodnotách, a tak mají dokonce i absolventi škol možnost si mezi potenciálními zaměstnavateli vybírat. Skupina ČEZ nabízí pracovní příležitosti i odborné stáže na celém území České republiky. A nejedná se vždy jen o technické profese pro výrobu či distribuci elektřiny…Možnosti uplatnění jsou zájemců otevřené i obchodním a právním útvaru, IT  a mnoha dalších profesích. Je mnoho důvodů, proč navštívit kariérní web Skupiny ČEZ www.kdejinde.cz

Je vstupní branou pro všechny zájemce o pracovní uplatnění v dynamicky se rozvíjejícím oboru energetiky s atraktivními benefity pro zaměstnance. Poskytuje veškeré relevantní informace o otevřených pracovních pozicích v jednotlivých segmentech Skupiny ČEZ a blíže představuje společnost nejen prostřednictvím textu, ale i fotografií a videí se zaměstnanci.

Studenti a absolventi se zde mohou hlásit na Letní univerzitu v jaderných elektrárnách Dukovany a Temelín, do programu odborných stáží ČEZ Experince , nebo si zažádat o stipendium během studia.



Novinky digitálního tisku pro polygrafii se představí na veletrhu


Řada vystavovatelů digitálních strojů cílí jak na zákazníky z polygrafického sektoru, tak i na obaláře, především kvůli nim nechybí v novinkách ani stroje s větším formátem. Trendy záležitostí je u digitálního tisku nabízet přidanou hodnotu nejenom v podobě kvalitního potisku, ale i následného zušlechťování. U moderního digitálního tisku nechybí ani možnost digitální ražby, strukturálního lakování či realizace metalických efektů.

 

DataLine a HP Indigo

První digitální tiskové stroje formátu B2 byly představeny již na Drupě 2012 a byly přijaty s obrovským zájmem. Od té doby vývoj velkoformátových digitálních strojů dál pokračuje. Společnost Dataline Technology poprvé v ČR představí unikátní tiskový stroj HP Indigo 12000. Jedním z velkých přínosů této technologie je možnost realizovat na digitálním stroji formátu B2 objemově vyšší zakázky. Další výhodou formátu B2 je pochopitelně tisk zakázek, které se na stroj A3+ nevejdou formátově. Typicky se může jednat o tiskoviny formátu A4 naležato, přebaly knih, desky s chlopněmi a další produkty. Další možností je tisk krabiček, které na menších strojích bylo možné realizovat velmi omezeně a tašek, které nebylo možno dělat vůbec. Samozřejmostí je i tisk plakátů.

 

Konica Minolta a přidaná hodnota tisku

Vedle svého  aktuálního portfolia digitálních tiskových strojů řady AccurioPress, známý hráč na trhu digitálních technologií, společnost Konica Minolta, bude na výstavišti prezentovat i aplikaci pro rozšířenou realitu KM Vision, kalkulace tisku Calso, nebo příklady průmyslového využití inkjetových tiskových hlav Konica Minolta. Chybět nebudou ani možnosti pokročilého zušlechťování. Z tohoto sortimentu zde společnost bude prezentovat možnosti digitálního 3D zušlechťování tiskovin technologií MGI JetVarnish, a to aplikacemi UV laku a metalických fólií. Benefitem je snadná a rychlá aplikace parciálního laku. V podstatě stačí jen definovat místa, která je potřeba zvýraznit či aplikovat 3D efekt a stroj JETVARNISH 3DS nanese parciální lak pomocí Konica Minolta inkjetových hlav. Tedy vše bez složité přípravy a díky UV technologii okamžitě vytvrzené a připravené na další zpracování. Díky tomu, že digitální tisk na rozdíl od konvenčního umožňuje personalizaci tiskoviny bez dalšího navyšování nákladů, může mít i každý výtisk jedinečný design.

 



Soutěž Marketér roku 2017 – delfíni připlouvají


Kromě toho, že je květen měsícem lásky, je také již třináctý rok dobou, kdy jsou vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku.

17. května 2018 se na Novotného lávce v Praze 1 již potřinácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky a budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2017, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.

Pro ty nejlepší vytvořil také tento rok umělecký sklář Vladimír Zubričan půvabné symboly demonstrující moudrost a optimismus, které k úspěchům marketingu nerozlučně patří. Delfíni jsou vyrobeni v mnoha barvách, ale ten VELKÝ MODRTÝ DELFÍN pro hlavního vítěze je jen jeden.

Hodnotitelská komise, kterou řadu let vedl prof. Gustav Tomek a kterou „převzal“  doc. Miroslav Karlíček, je v současnosti plně vytížena rozhodováním, kdo si odnese vavříny a ozdobí své jméno novým titulem. Hodnotí se například inovativnost, efektivnost, rozvoj metod a principů marketingu.

S prázdnou neodejdou ani vysokoškolští studenti marketingu, jejichž vítězný tým si z připojené soutěže odnese symbol Mladého delfína.



Plán výstaviště




Diskuzní panel STO LET REKLAMY v rámci veletrhu REKLAMA POLYGRAF


V rámci mezinárodního veletrhu reklamy, médií a polygrafie REKLAMA POLYGRAF se uskuteční diskuzní panel STO LET REKLAMY (1918-2018). Pořadatelé se tak připojují k připomínce stoletého výročí od založení Československé republiky. Diskuze se zaměří na vývoj a změnu reklamy během uplynulých sta let, dopad reklamy na obraz památek a města či na nové technologie v reklamě. Diskuzní panel se bude konat 30. května 2018 od 13.00 do 15.00 hodin v Kongresovém sále PVA EXPO PRAHA v Letňanech.

 

Plní reklama, která dnes většinu lidí obtěžuje, svůj původní účel? Jedna z klíčových otázek, na kterou bude hledat odpověď ředitel územního odborného pracoviště v Praze Národního památkového ústavu Ondřej Ševců, který ve svém příspěvku dále zhodnotí estetické působení reklamy v Praze v minulosti a dnes.

 

„Reklama je nedílnou součástí veřejného prostoru. Je jedním z prvků formujících obraz míst, ve kterých žijeme a které navštěvujeme. A právě proto by nám nemělo být lhostejné, jakým způsobem se tak děje – zda svojí formou a instalací reklama estetiku našeho okolí vhodně dotváří a je s ním v souladu, nebo je naopak agresivně a násilně znetvořuje. Z vlastní historie i ze zahraniční zkušenosti známe dobré i špatné příklady. Soudím, že po desetiletích dominance těch špatných dozrál čas ke změně.“, přibližuje problematiku Naďa Goryczková, generální ředitelka Národního památkového ústavu

 

Pohled zástupců historických obcí na reklamu ve veřejném prostoru přiblíží Květa Vitvarová za Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska: „Žijeme ve společnosti, ve které se neustále zvyšuje množství informací a důsledkem tohoto boomu dochází k našemu přesycení. Na veřejně přístupných místech v našich městech vede hromadící se množství vizuálních informací k potlačování významu architektury, celkové nepřehlednosti a chaosu. Toto lze shrnout pod pojem vizuální smog.“ Právě  o boji s takzvaným vizuálním smogem pohovoří Veronika Rút Nováková, zakladatelka projektu Brno bez vizuálního smogu. Projekt odstartoval jako snaha očistit centrum Brna od agresivní reklamy, která deformuje místní architekturu. Do projektu se zapojil např. stavební úřad, odbor památkové péče, kancelář architekta města a odborníci z řad právníků, architektů a grafických designérů.

 

Vystoupí také Kateřina Hlouchová, autorka knihy Proměny československé reklamy 1918–1989, která srovná trendy a reklamní komunikace v minulých desetiletích. V diskuzi přislíbil účast i ex CEO Ogilvy&Mather a v současnosti člen pedagogického sboru na katedře Marketingové komunikace Univerzity Karlovy Ladislav Báča, který bude reprezentovat tvůrce reklamních kampaní. Zaměří se na význam marketingové komunikace pro úspěch produktů a značek a na vývoj spotřebitele a jeho vnímání reklamy.

 

Diskuzi bude moderovat Daniela Písařovicová.

 

Vstup na diskuzní panel je zdarma, nutná je však registrace



Oceněné firmy soutěže NÁBYTEK ROKU 2018!




Nahlédnutí do světa reklamy


K veletrhu REKLAMA POLYGRAF  patří pochopitelně svět reklamy. Vedle reklamního textilu a kancelářských potřeb se řadí k populárním užitným reklamním předmětům i USB či flash disk. „Fleška“ přináší uživateli nejenom praktický benefit v podobě jejího využití, ale logem připomíná i svého dárce. Potisk lze realizovat různými způsoby, dnes nejčastěji digitálně, tamponovým tiskem nebo sítotiskem. A pokud chceme, aby firemní dárek v podobě flash disku byl ještě výraznější, je možné dodat další propagační akcent netradičním tvarem.

 

 

IT dárek plní reklamní funkci dlouhodobě

 

A disk nemusí být zdaleka jediným užitným „počítačovým“ dárkem, který plní propagační funkci. Specialistou na IT dárky všeho typu je společnost ZPROGOteam. V nabídce tohoto dodavatele vedle flash disků, najdeme power banky, selfie tyče apod. K relativním novinkám v sortimentu patří i video booklet, který představuje naprosto unikátní spojení obrazu, zvuku a emocí. LCD obrazovka je zasazena v luxusních deskách, které jsou potištěny ve vlastním designu. Vysoce kvalitní zvuk se šíří z reproduktoru, který je zabudován v deskách. Jakmile se desky otevřou, automaticky je spuštěna video prezentace. Video booklet můžete využít k VIP prezentaci firmy, výstav, projektů služeb, nových produktů, PR, výročí, originálnímu poděkování, školení nebo jako pozvánku.

 

 

Je libo reklamní tácek, hrnek či magnetka? Nebo cokoli jiného…..?

 

I když dnešní doba tabletů a laptopů umožňuje IT ovládat dotykově, přesto řada uživatelů upřednostňuje při práci s PC myš. Zajímavé reklamní podložky pod myš dodává společnost NOEX Sp. z o.o. S.K.  Tato společnost je ostatně specialistou reklamních podložek všeho druhu. Svým portfoliem může posloužit i k inspiraci, jak k reklamě lze využít třeba i mincovníky, tácky či gadgety různých typů. K významným dodavatelům řady reklamních předmětů patří i společnost badge 4U, která nebude v květnu chybět na letňanském výstavišti. Návštěvníci se mohou tak v hale 3 seznámit s opravdu širokým sortimentem v podobě otvíráků, vůní do auta, magnetek, samolepek, věšáků atd., které lze opět účelně využít na propagaci firmy v podobě B2B dárku. I společnost K-Square s. r. o. má širokou nabídku předmětů. K velmi žádaným patří výroba firemních hrnků, kde si z bohaté nabídky tvarů a designů vybere opravdu každý.

 

 

Reklamní sladká tečka na závěr

 

A úplně na závěr – reklamní předmět nemusí být jen s delší životností. K velmi populárním patří reklamní typy cukrovinek, především čokolády. A čokoláda nebude chybět ani na letošním veletrhu. Reklamní, promoční i sváteční typy kvalitních čokolád nebudou chybět na stánku známého dodavatele, společnosti Čokoládovny Fikar, s.r.o., která je tradičním výrobcem dutých figurek a dalších speciálních reklamních čokoládových výrobků.



Výběr kvalitních materiálů je důležitý


Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou na výstavní ploše prezentovat i dodavatelé materiálů. Ať již obal, POS či nějaký typ reklamního sdělení plošného či prostorového charakteru je závislý nejenom na kvalitě tisku či výroby, ale výsledný vjem je velmi často dán právě i výběrem kvalitního materiálu.

 

Řešení pro standardní výrobce i designové kreativce

 

Tiskové, obalové, kancelářské i technické materiály nabízí významný evropský dodavatel, který má zastoupení i na českém trhu, společnost Papyrus.

Vedle standardních řad papírů, hladkých i vlnitých lepenek, i tato společnost dodává řadu speciálních aplikací. Mezi ně patří i nyní exkluzivně nabízené materiály Gmund Wood v kolekci Papyrus Specials. Gmund Wood je k dispozici ve dvou površích - Solid a Veneer. Solid navazuje na dřívější kolekci Savanna a připomíná vysoce kvalitní masivní dřevo. Na povrchu je ražba původního dřeva. Solid oproti tomu připomíná svojí strukturou dýhu. Mírně lesklý povrch zvyšuje tento dojem a dodatečně chrání papír.

 

Kvalita pro signmaking ze Spandexu

 

Spandex zastupuje světové značky a nabízí rozsáhlé portfolio materiálů pro signmaking a digitální tisk. V bohaté nabídce společnosti nechybí folie, prakticky všech typů, ať již se jedná o folie lité, válcované či speciální. K velmi žádaným patří především lité folie, které sice představují dražší variantu, ale tuto „nevýhodu“ několikanásobně, zvláště např. při polepu firemních vozidel, vyváží svými vlastnostmi. Tyto folie jsou optimálním řešením pro skutečně extrémní aplikace v exteriéru, proto jsou dlouhodobě oceňovány především půjčovnami aut s polepy. Lité fólie jsou velmi stabilní, téměř nedochází k jejich smršťování. Zpravidla jsou i tenčí a měkčí, proto se snáze zpracovávají (řežou, odlupují a aplikují). Lité fólie jsou zároveň i vhodné na nepravidelné podklady, například na nýty nebo texturu



Na výstavišti nebude chybět ani POPAI


POPAI je mezinárodní nezisková organizace, jejímž posláním je podpora marketingu v místě prodeje a její zastoupení v podobě POPAI Central Europe, která je středoevropskou pobočkou světové asociace, nebude jako obvykle chybět ani na letňanském výstavišti PVA EXPO PRAHA. POPAI CE pořádá soutěž POPAI  AWARDS o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Zde se samozřejmě presentují nejenom displeje z lepenky, ale i z řady jiných materiálů, často i v náročných materiálových kombinací. Např. v loňském ročníku v rámci soutěžní expozice POPAI Awards bylo představeno 109 realizací ve 20 soutěžních kategoriích. Absolutním vítězem se stalo Paletové vystavení Jägermeister od společnosti Dago, která je rovněž velmi známým výrobcem displejů a POS. Tato práce získala zároveň cenu za kreativitu, ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci a bylo oceněno v kategorii Alkoholické nápoje.

 



Jaké bude složení letošních vystavovatelů?


V květnu v rámci obou veletrhů budou na výstavišti hojně zastoupeni dodavatelé digitálních strojů. Vedle polygrafické produkce se, výrobci z ranku digitálního tisku, zaměřují stále častěji na výrobce obalů. Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou moci opět těšit na expozice největších hráčů na českém trhu – s rozsáhlými expozicemi přivítají své zákazníky společnosti Xerox, Spandex, Dataline, Ricoh či slovenský Nanotec.

 

Dále se v polygrafické sekci představí firmy Canon, HSW Signall, Comimpex, Papyrus, Bitcon, Tepede, Profisign, Electron, COMAC, OKI a další známé společnosti. Některé firmy změnily, oproti předchozím ročníkům, svá místa i výstavní plochy, které budou často výrazně větší. Jednou z největších expozic se představí společnost Spandex, jejíž výstavní plocha o velikosti 320 m2 jde napříč přes celou šířku haly 4. Nové trendy přivezou někteří vystavovatelé přímo z FESPY a odprezentují  je návštěvníkům v Praze.

 

Reklamnímu textilu bude, stejně jako v předchozích letech, věnován prostor v hale 3 a mezi vystavovateli tohoto segmentu nebudou chybět expozice firem Cotton Classics, Kapatex, Alex Fox, Falk&Ross, Adler či Sportica. S vyšívacími stroji se na veletrhu již tradičně představí expozice Nedbal Trading, Šicí technika Brother, Tama Bohemia či Stick. Laserové gravírovací, řezací či CNC stroje najdou návštěvníci například na stáncích Uhal Trade, 4isp, HaWe systems nebo Pilart.

Na veletrhu budou samozřejmě zastoupeny i v letošním roce společnosti reprezentující nomenklaturu reklamních a dárkových předmětů a společnosti zastupující obor digital signage.

Hodně novinek ukáží nové firmy ze zahraničí.



Digitální tisk na výstavišti osloví i obaláře


Vystavovatelé z řad producentů i dodavatelů digitálních tiskových zařízení (především tiskových plotrů) jsou na veletrhu REKLAMA POLYGRAF zastoupeni již řadu let a nejinak tomu bude i na ročníku 2018. Dnešní výrobci digitálních strojů se snaží vyvíjet technologie tak, aby korespondovaly s co největší škálou materiálů a navíc přinášely excelentní kvalitu. A ještě jeden velký posun zaznamenávají jak vystavovatelé, tak i návštěvníci. Zatímco donedávna byl digitální tisk směřován hlavně na oblast čisté polygrafie, reklamy či signmakingu, dnes vývoj směřuje k obalům. Tedy dochází k nabídce strojů větších formátů pro materiály o vyšších plošných hmotnostech, tak aby byly maximálně použitelné ve světě packagingu. Díky pokročilé automatizaci lze už dnes tisknout za den mnohem více zakázek s nižším tiskovým nákladem. O možnosti personifikace, která patří k hlavním nástrojům k oslovování individuálních zákazníků, ani nemluvě.

 

Na výstavišti nebude ani letos chybět společnost DATALINE  TECHNOLOGY, a.s., která na našem trhu zastupuje předního leadera v digitálním tisku - HP Indigo. Právě s těmito stroji již před časem začali tisknout naši přední výrobci etiket své první personalizované etikety. Nyní se se stroji HP stále častěji setkáváme i ve výrobě personalizovaných obalů. Vedle vysoké kvality tisku HP nabízí i kvalitní aplikační SW pro přípravu personalizovaných dat. V současnosti je doslova hitem aplikace HP Mosaic. Pomocí této funkce je designér schopný z jednoho grafického návrhu vygenerovat prakticky nekonečný počet různých variant. Tuto aplikaci při přípravě dat využívají nejenom menší výrobci, ale i giganti typu Coca Cola či Heineken.

 

XEROX zvyšuje možnosti barevného gamutu!

Dalším významným výrobcem digitálních tiskáren je i společnost XEROX, jejíž vlajkovou lodí je Xerox iGen 5. Žhavou novinkou uváděnou na náš trh je nyní u tohoto stroje atraktivní bílá barva, která doplňuje již dříve uvedenou oranžovou, modrou a zelenou doplňkovou přímou barvu a čirý toner.

Výhodou nového toneru je jeho bělost a vysoká denzita dosahovaná při tisku, proto pro většinu tiskových aplikací stačí tisk jedné vrstvy. V případě speciálních efektů je možné automaticky vytisknout dvě vrstvy, případně manuálně přidat další. Xerox získal za bílý toner ocenění „MUST SEE ‘EMS“ pro rok 2017 v kategorii digitálního tisku.

 



REKLAMA POLYGRAF oslaví v květnu čtvrtstoletí


Od 29. do 31. května 2018 se uskuteční jubilejní 25. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF, jedinečná platforma pro sdílení novinek. Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem, výrobců a dodavatelů z  oblasti reklamy a komunikace nabídne pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA.

Souběžně s jubilejním 25. ročníkem veletrhu REKLAMA POLYGRAF se bude konat i 2. ročník veletrhu obalových inovací a technologií OBALY 2018. Spojení obou veletrhů se ukázalo jako velmi úspěšný koncept. Při loňském ročníku propojení veletrhů se v rámci veletrhů na ploše 11 500 m2 představilo 294 firem, z toho 59 zahraničních z 11 zemí. Organizátoři podle řady indicií a zpětné vazby, kterou mají od vystavovatelů i návštěvníků, již dnes předpokládají podobnou úspěšnost na výstavišti PVA EXPO PRAHA Letňany i v roce 2018.

 

V průběhu let měnil veletrh místo konání i strukturu vystavovatelů

Od skromných počátků v poměrně stísněném prostoru Domu u Hybernů, přes Průmyslový palác na Výstavišti v Holešovicích a přes období krize, veletrh vyrostl a dostal se až do moderních výstavních hal letňanského výstaviště.

Spolu se změnou místa konání se postupem času změnila i struktura vystavovatelů. V posledních letech sledujeme pokles v oboru dárkových předmětů – dříve velkoobjemové zakázky typu zapalovač, tužka, deštník či flashdisk mají velký propad a hledají se originální a personifikované dárky v menších objemech. Obor je hodně ovlivněn módními vlnami, zejména pak u VIP dárků. Stejně jako v loňském roce bude na výstavě zastoupeno velké množství firem nabízejících reklamní textil, pro něž jsou prvotřídní výběr materiálu a vysoká odolnost textilu prioritou. Tradičními vystavovateli zůstávají firmy nabízející potisk a výšivku nebo reklamní čokolády.

Veletrh reklamních služeb nabídne stejně jako v uplynulých letech jednak prostor pro setkání osobností z oboru, ale také představí nejnovější trendy, výrobní postupy a moderní řešení reklamní komunikace.

 

 



BUĎTE I VY SOUČÁSTÍ VELETRHU




Opětovné varování ABF, a.s. před aktivitami podvodných firem




MARKETÉR ROKU JIŽ POTŘINÁCTÉ  


 

Delfín může být i Váš!                    

                                                            

Přihlášky do soutěže Marketér roku 2017 již můžete podávat.                  

MARKETÉR ROKU JIŽ POTŘINÁCTÉ  

                                                

Česká marketingová společnost vyhlásila TŘINÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2017. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.

Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do třináctého ročníku. Přihlášené projekty se především hodnotí z pohledu inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických a profesionálních předpokladů.

 

Přihlásit můžete sami sebe i marketingové odborníky, které znáte a jste přesvědčeni, že splňují podmínky soutěže



Zúčastnit se mohou všechny osobnosti a projekty z podnikatelské i veřejné sféry působící

 

o   ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství
o   v poradenských a výzkumných marketingových organizacích
o   ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce
o  v neziskových organizacích

 

 

Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, kteří mají zpracovat projekt na téma Komunikace českých výrobků na tuzemském trhu.

 

Uzávěrka přihlášek je 16. dubna 2018. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná 17. května 2018 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.

 

Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, je možné získat na emailová adrese info@cms-cma.cz.

 


Přihlášky jsou k dispozici na www.cms-cma.cz

 

 

 

 



PF 2018




Napsali o nás




PRVNÍ CENOVÁ UZÁVĚRKA SE BLÍŽÍ




Závěrečná zpráva RP 2017




Benefice kalendáře 2017 zviditelnila "Neviditelné lidi Univerzity Karlovy"


Slavnostní setkání vystavovatelů veletrhů REKLAMA POLYGRAF, OBALY a Event Day ovládla benefice vítězného kalendáře "Neviditelní lidé Univerzity Karlovy". Benefice proběhla dne 25. 4. ve spolupráci s Kontem Bariéry. Příběh malého Péti, v jehož prospěch benefice proběhla a jehož příběh si můžete přečíst zde, otevřel srdce dárců, kteří přispěli neuvěřitelnou částkou 32 500 Kč! Jmenovitě patří velké poděkování i obdiv zástupcům těchto firem:

 

  • 12 500 Kč - společnost Vink - Plasty, nový majitel vítězného kalendáře
  • 10 000 Kč - veletrh REKLAMA POLYGRAF
  • 5 000 Kč - společnost HSW Signal
  •  5 000 Kč - společnost Spandex SyndiCUT

 



Výsledky soutěže Duhový paprsek vyhlášeny


Slavnostní předání ocenění za nejlepší signmakingovou realizaci roku 2016 se uskutečnilo 25. dubna 2017 v rámci doprovodného programu veletrhu REKLAMA POLYGRAF. Do 14. ročníku soutěže bylo přihlášeno celkem 37 realizací. Za účasti ředitele Odboru památkové péče hl. m. Prahy Jiřího Skalického, který udělil Cenu hl. m. Prahy, byly v Kongresovém sále PVA EXPO PRAHA předány tyto ceny.

 



Ministr kultury předal nejvyšší cenu v soutěži KALENDÁŘ 2017


Dne 24. 4. byly slavnostně předány ceny v soutěži příběhů a umění KALENDÁŘ 2017. Jejím hostitelem bylo letos Ministerstvo kultury za účasti ministra Daniela Hermana. Večerem opět provedla Daniela Písařovicová. Na její dotaz, zda má pan ministr v pracovně kalendář, odpověděl, že ano a to kalendář Univerzity Karlovy. Autorům téhož kalendáře vzápětí předal Cenu Grand Prix. Největšího aplausu zcela zaplněné Konírny Nostického paláce se ale dostalo teprve 9leté Štěpánce za její fotografie pro kalendář ZUŠ Mšeno. Celkem bylo přihlášeno 111 kalendářů. Kompletní výsledky.

 



Přijďte si na vlastní kůži vyzkoušet nový vůz Volkswagen Crafter




Letošní veletrh zaznamenává nárůst převyšující třicet procent




Ford Motor Company, s. r. o. jako titulární partner společnosti ABF, a. s. si Vás dovoluje pozvat na prezentaci modelů Ford




Navštivte veletrh výhodně!




Plán výstaviště

Závěrečná zpráva RP 2017

Facebook