Reklama Polygraf Reklama Polygraf
Soutěž
Kalendář 2018 Duhový paprsek

Varování ABF, a.s. před aktivitami podvodných firem




MARKETÉR ROKU JIŽ POTŘINÁCTÉ  


 

Delfín může být i Váš!                    

                                                            

Přihlášky do soutěže Marketér roku 2017 již můžete podávat.                  

MARKETÉR ROKU JIŽ POTŘINÁCTÉ  

                                                

Česká marketingová společnost vyhlásila TŘINÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2017. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.

Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do třináctého ročníku. Přihlášené projekty se především hodnotí z pohledu inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických a profesionálních předpokladů.

 

Přihlásit můžete sami sebe i marketingové odborníky, které znáte a jste přesvědčeni, že splňují podmínky soutěže



Zúčastnit se mohou všechny osobnosti a projekty z podnikatelské i veřejné sféry působící

 

o   ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství
o   v poradenských a výzkumných marketingových organizacích
o   ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce
o  v neziskových organizacích

 

 

Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, kteří mají zpracovat projekt na téma Komunikace českých výrobků na tuzemském trhu.

 

Uzávěrka přihlášek je 16. dubna 2018. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná 17. května 2018 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.

 

Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, je možné získat na emailová adrese info@cms-cma.cz.

 


Přihlášky jsou k dispozici na www.cms-cma.cz

 

 

 

 



PF 2018




Napsali o nás




PRVNÍ CENOVÁ UZÁVĚRKA SE BLÍŽÍ




Závěrečná zpráva RP 2017




Benefice kalendáře 2017 zviditelnila "Neviditelné lidi Univerzity Karlovy"


Slavnostní setkání vystavovatelů veletrhů REKLAMA POLYGRAF, OBALY a Event Day ovládla benefice vítězného kalendáře "Neviditelní lidé Univerzity Karlovy". Benefice proběhla dne 25. 4. ve spolupráci s Kontem Bariéry. Příběh malého Péti, v jehož prospěch benefice proběhla a jehož příběh si můžete přečíst zde, otevřel srdce dárců, kteří přispěli neuvěřitelnou částkou 32 500 Kč! Jmenovitě patří velké poděkování i obdiv zástupcům těchto firem:

 

  • 12 500 Kč - společnost Vink - Plasty, nový majitel vítězného kalendáře
  • 10 000 Kč - veletrh REKLAMA POLYGRAF
  • 5 000 Kč - společnost HSW Signal
  •  5 000 Kč - společnost Spandex SyndiCUT

 



Výsledky soutěže Duhový paprsek vyhlášeny


Slavnostní předání ocenění za nejlepší signmakingovou realizaci roku 2016 se uskutečnilo 25. dubna 2017 v rámci doprovodného programu veletrhu REKLAMA POLYGRAF. Do 14. ročníku soutěže bylo přihlášeno celkem 37 realizací. Za účasti ředitele Odboru památkové péče hl. m. Prahy Jiřího Skalického, který udělil Cenu hl. m. Prahy, byly v Kongresovém sále PVA EXPO PRAHA předány tyto ceny.

 



Ministr kultury předal nejvyšší cenu v soutěži KALENDÁŘ 2017


Dne 24. 4. byly slavnostně předány ceny v soutěži příběhů a umění KALENDÁŘ 2017. Jejím hostitelem bylo letos Ministerstvo kultury za účasti ministra Daniela Hermana. Večerem opět provedla Daniela Písařovicová. Na její dotaz, zda má pan ministr v pracovně kalendář, odpověděl, že ano a to kalendář Univerzity Karlovy. Autorům téhož kalendáře vzápětí předal Cenu Grand Prix. Největšího aplausu zcela zaplněné Konírny Nostického paláce se ale dostalo teprve 9leté Štěpánce za její fotografie pro kalendář ZUŠ Mšeno. Celkem bylo přihlášeno 111 kalendářů. Kompletní výsledky.

 



Přijďte si na vlastní kůži vyzkoušet nový vůz Volkswagen Crafter




Letošní veletrh zaznamenává nárůst převyšující třicet procent




Ford Motor Company, s. r. o. jako titulární partner společnosti ABF, a. s. si Vás dovoluje pozvat na prezentaci modelů Ford




Navštivte veletrh výhodně!




Industriální tisk v polygrafii nebo polygrafie v průmyslové výrobě?




Car wrapping opět v kurzu




Kdo budou letošní vystavovatelé?


Stejně jako v předchozích letech se veletrhu zúčastní nejen velké množství českých a slovenských firem, ale také každoročně se navyšující počet zahraničních vystavovatelů z Polska, Německa, Itálie či Bulharska – aktuálně je přihlášených již 36 firem ze zahraničí.

 

A jaká bude skladba vystavovatelů 24. ročníku veletrhu?  Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou moci těšit na expozice největších hráčů na českém trhu – s rozsáhlými expozicemi přivítají své zákazníky společnosti Xerox, Spandex či slovenský Nanotec. Dále v polygrafické sekci naleznou návštěvníci např. firmy Canon, HP, HSW Signall, Comimpex, Ricoh, FujiFilm, Epson, DataLine Technology, Papyrus, Bitcon, Profisign, Electron, COMAC, OKI a další významné společnosti, na které jsou zvyklí.

Reklamnímu textilu bude věnován větší prostor v hale 3 a mezi vystavovateli tohoto segmentu nebudou chybět expozice firem Cotton Classics, Kapatex, Alex Fox, Falk & Ross, Adoco, Hudy, Sportica, Andrea Design či Industrial Wear. S vyšívacími stroji se na veletrhu již tradičně představí expozice Nedbal Trading, Šicí technika Brother nebo nově přihlášení Tama Bohemia či Stick. Laserové gravírovací, řezací či CNC stroje najdou návštěvníci například na stáncích Uhal Trade, 4isp, HaWe systems nebo Pilart. Za zmínku opětovně i v letošním roce stojí účast firem s nabídkou výstavních systémů a modulů, které představí např. firmy Madness Advertising, Ultima Displays či DIS Media. Na veletrhu budou samozřejmě zastoupeny i v letošním roce společnosti reprezentující nomenklaturu reklamních a dárkových předmětů k nimž patří např. Reda, Studio 55, Colop a společnosti zastupující obor digital signage.



REKLAMA POLYGRAF 2017 letos společně s veletrhem OBALY


Komplexní představení nejnovějších trendů v reklamní komunikaci a využití tisku se představí opět na jednom místě, aby vytvořilo jedinečnou platformu pro sdílení novinek. A právě takovým místem je areál PVA EXPO s tradičním veletrhem REKLAMA POLYGRAF, který si za 23 let svého fungování vydobyl pozici významné akce ve svém oboru.

 

Výstava představuje obchodní příležitosti pro potenciální vystavovatele – ti by však neměli váhat příliš dlouho, protože již nyní veletrh na ploše téměř 8000 m2 zaznamenává třicetiprocentní nárůst oproti loňsku a každým dnem jsou obsazována poslední volná místa. Letošní ročník se zaměří na oblast packagingu - v souběhu s veletrhem REKLAMA POLYGRAF se bude konat veletrh OBALY.

REKLAMA POLYGRAF 2017 se bude pyšnit svojí rozsáhlostí a účastí vystavovatelů srovnatelnou s rokem 2015. Tentokráte budou prezentace vystavovatelů situovány v halách 3, 4 a v hale 6, o jejíž prostory byl veletrh rozšířen.



Kalendář 2017 – hlasujte pro svého favorita!




Praha z pohledu reklamy 21. století




Kalendář 2017 – uzávěrka prodloužena do 3. 3. 2017




Zeptali jsme se generálního ředitele Národního technického muzea Karla Ksandra


V soutěži Kalendář 2016 získal Cenu pro nejmladší talenty – ve fotografii Kalendář Národního technického muzea 2016. Zeptali jsem se generálního ředitele Národního technického muzea Karla Ksandra, v čem byl tento kalendář výjimečný.

 

V Národním technickém muzeu vydáváme kalendář každý rok. Sbírky muzea jsou bohaté a myslím si, že také fotogenické. Proto jsme rádi, když si návštěvníci mohou odnést „kousek“ našich sbírek formou fotografií v kalendáři domů a mít je na očích. Svým příznivcům kalendář rádi věnujeme, je možné jej i koupit v obchůdku muzea nebo objednat.

 

Každý rok si stanovíme jiný cíl, kalendáře mají pokaždé jinou koncepci. Kalendář NTM pro rok 2016 byl výjimečný tím, že tentokrát dostaly prostor fotografie studentů ze Střední průmyslové školy sdělovací techniky. Studenti měli možnost fotografovat expozice muzea a nebývale se jim podařilo zachytit exponáty a jejich detaily. Fotografie do kalendáře byly vybrány na základě soutěžních pravidel. Vznikl tak úspěšný kalendář, který představil naše sbírky netradičně z pohledu mladých nadaných očí, které mají blízko k technice. Toho si moc cením.“

 



DRUHÁ CENOVÁ UZÁVĚRKA K ÚČASTI SE BLÍŽÍ




14. ROČNÍK DUHOVÉHO PAPRSKU ODSTARTOVÁN




KALENDÁŘ POMÁHÁ VE SPOLUPRÁCI S KONTEM BARIÉRY




Závěrečná Tisková zpráva Reklama Polygraf 2016




Ocenění 13. ročníku Duhového paprsku předána


Slavnostní předání ocenění za nejlepší signmakingovou realizaci roku 2015 pro český a slovenský trh se uskutečnilo 11. května 2016 v rámci doprovodného programu veletrhu REKLAMA POLYGRAF. V Kongresovém sále PVA EXPO PRAHA byly předány tyto ceny



Soutěž Kalendář 2016 zná výherce


Předmětem soutěže byly vydané kalendáře pro tuzemské i zahraniční klienty v České a Slovenské republice. Cílem bylo ocenit výjimečné práce a to nejen z pohledu vlastního polygrafického zpracování, ale i z hlediska originálního návrhu či společenského poselství. „Plně si uvědomujeme, že dnešní kalendář už není jen pouhou formou prezentace, ale že přebírá i jinou společenskou roli. V rámci soutěže se tak snažíme zprostředkovat jak silné lidské příběhy, které stály u jejich zrodu, tak i vyzdvihnout um výtvarníků a tiskařů,“ říká Zdeněk Sobota, prezident Svazu polygrafických podnikatelů a člen poroty.

Letošní ročník soutěže byl doplněn o novou kategorii. Kromě pravidelných dvou – nástěnný kalendář a stolní kalendář, soutěžily příspěvky také v kategorii Kalendář obce. „Na tvorbě obecních kalendářů se mnohdy podílejí místní výtvarníci a fotografové. Kalendáře se tak stávají zprostředkovateli atmosféry daného místa, napomáhají rozvíjet cestovní ruch. Ve svém důsledku se tak mohou podílet na obnově participace občanů na rozvoji svého města nebo obce,“ dodává Sobota.

Záštitu nad soutěží Kalendář 2016 převzalo Ministerstvo kultury. Vítězné kalendáře vybrala odborná porota, v jejíchž řadách nechyběl František Štorm, tvůrce písma, typograf a grafik, Karel Kerlický, vydavatel uměleckých publikací, nakladatelství KANT, Jan Ságl, fotograf, průkopník barevné fotografie v Čechách, Ondřej Kafka, grafický designér, člen Unie grafických designérů, Václav Sochor, konzultant, PR agentura Bison&Rose, František Kavecký, Noviny pre grafický priemysel a Zdeněk Sobota, prezident Svazu polygrafických podnikatelů. Porota hodnotila na základě výtvarné úrovně řešení, originality, inovativního přístupu zpracování, kvality polygrafického zpracování a společenského přínosu. Výsledky zde



Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF se konaly křtiny




Pozvánka na veletrh REKLAMA POLYGRAF




Tisková zpráva Reklama Polygraf 2016


Reklama a komunikace jsou dnes nedílnou součástí téměř každé společnosti. Je to jeden z prvků, pomocí kterého se firmy mohou odlišit od konkurence. Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem, výrobců a dodavatelů z této oblasti nabídne pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA. Od 10. do 12. května 2016 se zde totiž uskuteční již 23. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF


Veletrh reklamních služeb nabídne stejně jako v uplynulých letech jednak prostor pro setkání osobností z oboru, ale také představí nejnovější trendy, výrobní postupy a moderní řešení reklamní komunikace. „Veletrh je zaměřen na technologie a materiály pro výrobu reklamy, singmaking, polygrafii, 3D tiskárny, POP i POS materiály, dárkové předměty a související služby,“ vyjmenovává ředitelka veletrhu Jana Nosálová.


Veletrh REKLAMA POLYGRAF je jedinou akcí tohoto typu v České republice. Není proto divu, že se jí každoročně účastní tisíce návštěvníků z řad zadavatelů, reklamních agentur, výrobců reklamy a dalších firem. Letošní ročník nabídne nejen největší hráče na českém trhu, ale také mnohem více zahraničních vystavovatelů z Polska, Německa, Rakouska, Itálie či Bulharska. „Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se mohou těšit na expozice společností Spandex, Canon, Xerox, Comimpex, DataLine Technology, Ospap, Profisign, Bitcon, Konica Minolta, Ricoh a dalších významných společností, na které jsou u nás již zvyklí. Novinkou pak bude segment print&packaging,“ prozrazuje Nosálová s tím, že v hale č. 2 bude tomuto segmentu věnováno 200 m2 plochy nazvané Centrum obalových a balících inovací. „Bude zde několik demo pracovišť s výrobními linkami, které budou přímo před návštěvníky předvádět různé procesy. Lidé například uvidí personifikovaný potisk obálek a tašek, potisk vlnité lepenky a její následný výsek, nanášení etikety na láhev, práci s teplem smrštitelnou fólií, balení potravin a mnoho dalších zajímavostí,“ vyjmenovává Nosálová. Mezi vystavovateli z oblasti print&packaging se objeví například společnosti ARCON, Ospap, Ricoh či pap4ever digital. „Větší prostor veletrhu REKLAMA POLYGRAF bude věnován reklamnímu textilu. Zde nebudou chybět expozice firem Cotton Classics, Adler Czech, Alex Fox, Lambeste či Industrial Wear S vyšívacími stroji se na veletrhu již tradičně představí expozice Nedbal Trading. Laserové gravírovací a řezací stroje najdou návštěvníci například na stáncích Uhal Trade, 4isp a Semper. Za zmínku v letošním roce rovněž stojí účast nových firem s nabídkou výstavních systémů a modulů. Na vletrhu budou samozřejmě zastoupeny i v letošním roce firmy reprezentující nomenklaturu reklamních a dárkových předmětů a společnosti zastupující obor digital signage,“ doplňuje Nosálová. zde



Závěrečná zpráva RP 2017

Newsletter
Newsletter
Facebook
Zavřít
Nezávazná poptávka účasti
Inicializace, právě prohlíží: -

* - povinné údaje