Reklama Polygraf Reklama Polygraf
Místo konání - LETŇANY
PVA EXPO PRAHA Výstaviště Letňany
Soutěž
Kalendář 2018 Duhový paprsek

Oceněné firmy soutěže NÁBYTEK ROKU 2018!




Nahlédnutí do světa reklamy


K veletrhu REKLAMA POLYGRAF  patří pochopitelně svět reklamy. Vedle reklamního textilu a kancelářských potřeb se řadí k populárním užitným reklamním předmětům i USB či flash disk. „Fleška“ přináší uživateli nejenom praktický benefit v podobě jejího využití, ale logem připomíná i svého dárce. Potisk lze realizovat různými způsoby, dnes nejčastěji digitálně, tamponovým tiskem nebo sítotiskem. A pokud chceme, aby firemní dárek v podobě flash disku byl ještě výraznější, je možné dodat další propagační akcent netradičním tvarem.

 

 

IT dárek plní reklamní funkci dlouhodobě

 

A disk nemusí být zdaleka jediným užitným „počítačovým“ dárkem, který plní propagační funkci. Specialistou na IT dárky všeho typu je společnost ZPROGOteam. V nabídce tohoto dodavatele vedle flash disků, najdeme power banky, selfie tyče apod. K relativním novinkám v sortimentu patří i video booklet, který představuje naprosto unikátní spojení obrazu, zvuku a emocí. LCD obrazovka je zasazena v luxusních deskách, které jsou potištěny ve vlastním designu. Vysoce kvalitní zvuk se šíří z reproduktoru, který je zabudován v deskách. Jakmile se desky otevřou, automaticky je spuštěna video prezentace. Video booklet můžete využít k VIP prezentaci firmy, výstav, projektů služeb, nových produktů, PR, výročí, originálnímu poděkování, školení nebo jako pozvánku.

 

 

Je libo reklamní tácek, hrnek či magnetka? Nebo cokoli jiného…..?

 

I když dnešní doba tabletů a laptopů umožňuje IT ovládat dotykově, přesto řada uživatelů upřednostňuje při práci s PC myš. Zajímavé reklamní podložky pod myš dodává společnost NOEX Sp. z o.o. S.K.  Tato společnost je ostatně specialistou reklamních podložek všeho druhu. Svým portfoliem může posloužit i k inspiraci, jak k reklamě lze využít třeba i mincovníky, tácky či gadgety různých typů. K významným dodavatelům řady reklamních předmětů patří i společnost badge 4U, která nebude v květnu chybět na letňanském výstavišti. Návštěvníci se mohou tak v hale 3 seznámit s opravdu širokým sortimentem v podobě otvíráků, vůní do auta, magnetek, samolepek, věšáků atd., které lze opět účelně využít na propagaci firmy v podobě B2B dárku. I společnost K-Square s. r. o. má širokou nabídku předmětů. K velmi žádaným patří výroba firemních hrnků, kde si z bohaté nabídky tvarů a designů vybere opravdu každý.

 

 

Reklamní sladká tečka na závěr

 

A úplně na závěr – reklamní předmět nemusí být jen s delší životností. K velmi populárním patří reklamní typy cukrovinek, především čokolády. A čokoláda nebude chybět ani na letošním veletrhu. Reklamní, promoční i sváteční typy kvalitních čokolád nebudou chybět na stánku známého dodavatele, společnosti Čokoládovny Fikar, s.r.o., která je tradičním výrobcem dutých figurek a dalších speciálních reklamních čokoládových výrobků.



Výběr kvalitních materiálů je důležitý


Na veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou na výstavní ploše prezentovat i dodavatelé materiálů. Ať již obal, POS či nějaký typ reklamního sdělení plošného či prostorového charakteru je závislý nejenom na kvalitě tisku či výroby, ale výsledný vjem je velmi často dán právě i výběrem kvalitního materiálu.

 

Řešení pro standardní výrobce i designové kreativce

 

Tiskové, obalové, kancelářské i technické materiály nabízí významný evropský dodavatel, který má zastoupení i na českém trhu, společnost Papyrus.

Vedle standardních řad papírů, hladkých i vlnitých lepenek, i tato společnost dodává řadu speciálních aplikací. Mezi ně patří i nyní exkluzivně nabízené materiály Gmund Wood v kolekci Papyrus Specials. Gmund Wood je k dispozici ve dvou površích - Solid a Veneer. Solid navazuje na dřívější kolekci Savanna a připomíná vysoce kvalitní masivní dřevo. Na povrchu je ražba původního dřeva. Solid oproti tomu připomíná svojí strukturou dýhu. Mírně lesklý povrch zvyšuje tento dojem a dodatečně chrání papír.

 

Kvalita pro signmaking ze Spandexu

 

Spandex zastupuje světové značky a nabízí rozsáhlé portfolio materiálů pro signmaking a digitální tisk. V bohaté nabídce společnosti nechybí folie, prakticky všech typů, ať již se jedná o folie lité, válcované či speciální. K velmi žádaným patří především lité folie, které sice představují dražší variantu, ale tuto „nevýhodu“ několikanásobně, zvláště např. při polepu firemních vozidel, vyváží svými vlastnostmi. Tyto folie jsou optimálním řešením pro skutečně extrémní aplikace v exteriéru, proto jsou dlouhodobě oceňovány především půjčovnami aut s polepy. Lité fólie jsou velmi stabilní, téměř nedochází k jejich smršťování. Zpravidla jsou i tenčí a měkčí, proto se snáze zpracovávají (řežou, odlupují a aplikují). Lité fólie jsou zároveň i vhodné na nepravidelné podklady, například na nýty nebo texturu



Na výstavišti nebude chybět ani POPAI


POPAI je mezinárodní nezisková organizace, jejímž posláním je podpora marketingu v místě prodeje a její zastoupení v podobě POPAI Central Europe, která je středoevropskou pobočkou světové asociace, nebude jako obvykle chybět ani na letňanském výstavišti PVA EXPO PRAHA. POPAI CE pořádá soutěž POPAI  AWARDS o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace. Zde se samozřejmě presentují nejenom displeje z lepenky, ale i z řady jiných materiálů, často i v náročných materiálových kombinací. Např. v loňském ročníku v rámci soutěžní expozice POPAI Awards bylo představeno 109 realizací ve 20 soutěžních kategoriích. Absolutním vítězem se stalo Paletové vystavení Jägermeister od společnosti Dago, která je rovněž velmi známým výrobcem displejů a POS. Tato práce získala zároveň cenu za kreativitu, ocenění za nejlepší materiálovou a technickou inovaci a bylo oceněno v kategorii Alkoholické nápoje.

 



Jaké bude složení letošních vystavovatelů?


V květnu v rámci obou veletrhů budou na výstavišti hojně zastoupeni dodavatelé digitálních strojů. Vedle polygrafické produkce se, výrobci z ranku digitálního tisku, zaměřují stále častěji na výrobce obalů. Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou moci opět těšit na expozice největších hráčů na českém trhu – s rozsáhlými expozicemi přivítají své zákazníky společnosti Xerox, Spandex, Dataline, Ricoh či slovenský Nanotec.

 

Dále se v polygrafické sekci představí firmy Canon, HSW Signall, Comimpex, Papyrus, Bitcon, Tepede, Profisign, Electron, COMAC, OKI a další známé společnosti. Některé firmy změnily, oproti předchozím ročníkům, svá místa i výstavní plochy, které budou často výrazně větší. Jednou z největších expozic se představí společnost Spandex, jejíž výstavní plocha o velikosti 320 m2 jde napříč přes celou šířku haly 4. Nové trendy přivezou někteří vystavovatelé přímo z FESPY a odprezentují  je návštěvníkům v Praze.

 

Reklamnímu textilu bude, stejně jako v předchozích letech, věnován prostor v hale 3 a mezi vystavovateli tohoto segmentu nebudou chybět expozice firem Cotton Classics, Kapatex, Alex Fox, Falk&Ross, Adler či Sportica. S vyšívacími stroji se na veletrhu již tradičně představí expozice Nedbal Trading, Šicí technika Brother, Tama Bohemia či Stick. Laserové gravírovací, řezací či CNC stroje najdou návštěvníci například na stáncích Uhal Trade, 4isp, HaWe systems nebo Pilart.

Na veletrhu budou samozřejmě zastoupeny i v letošním roce společnosti reprezentující nomenklaturu reklamních a dárkových předmětů a společnosti zastupující obor digital signage.

Hodně novinek ukáží nové firmy ze zahraničí.



Digitální tisk na výstavišti osloví i obaláře


Vystavovatelé z řad producentů i dodavatelů digitálních tiskových zařízení (především tiskových plotrů) jsou na veletrhu REKLAMA POLYGRAF zastoupeni již řadu let a nejinak tomu bude i na ročníku 2018. Dnešní výrobci digitálních strojů se snaží vyvíjet technologie tak, aby korespondovaly s co největší škálou materiálů a navíc přinášely excelentní kvalitu. A ještě jeden velký posun zaznamenávají jak vystavovatelé, tak i návštěvníci. Zatímco donedávna byl digitální tisk směřován hlavně na oblast čisté polygrafie, reklamy či signmakingu, dnes vývoj směřuje k obalům. Tedy dochází k nabídce strojů větších formátů pro materiály o vyšších plošných hmotnostech, tak aby byly maximálně použitelné ve světě packagingu. Díky pokročilé automatizaci lze už dnes tisknout za den mnohem více zakázek s nižším tiskovým nákladem. O možnosti personifikace, která patří k hlavním nástrojům k oslovování individuálních zákazníků, ani nemluvě.

 

Na výstavišti nebude ani letos chybět společnost DATALINE  TECHNOLOGY, a.s., která na našem trhu zastupuje předního leadera v digitálním tisku - HP Indigo. Právě s těmito stroji již před časem začali tisknout naši přední výrobci etiket své první personalizované etikety. Nyní se se stroji HP stále častěji setkáváme i ve výrobě personalizovaných obalů. Vedle vysoké kvality tisku HP nabízí i kvalitní aplikační SW pro přípravu personalizovaných dat. V současnosti je doslova hitem aplikace HP Mosaic. Pomocí této funkce je designér schopný z jednoho grafického návrhu vygenerovat prakticky nekonečný počet různých variant. Tuto aplikaci při přípravě dat využívají nejenom menší výrobci, ale i giganti typu Coca Cola či Heineken.

 

XEROX zvyšuje možnosti barevného gamutu!

Dalším významným výrobcem digitálních tiskáren je i společnost XEROX, jejíž vlajkovou lodí je Xerox iGen 5. Žhavou novinkou uváděnou na náš trh je nyní u tohoto stroje atraktivní bílá barva, která doplňuje již dříve uvedenou oranžovou, modrou a zelenou doplňkovou přímou barvu a čirý toner.

Výhodou nového toneru je jeho bělost a vysoká denzita dosahovaná při tisku, proto pro většinu tiskových aplikací stačí tisk jedné vrstvy. V případě speciálních efektů je možné automaticky vytisknout dvě vrstvy, případně manuálně přidat další. Xerox získal za bílý toner ocenění „MUST SEE ‘EMS“ pro rok 2017 v kategorii digitálního tisku.

 



REKLAMA POLYGRAF oslaví v květnu čtvrtstoletí


Od 29. do 31. května 2018 se uskuteční jubilejní 25. ročník mezinárodního veletrhu REKLAMA POLYGRAF, jedinečná platforma pro sdílení novinek. Moderní a atraktivní expozice českých i zahraničních firem, výrobců a dodavatelů z  oblasti reklamy a komunikace nabídne pod jednou střechou výstaviště PVA EXPO PRAHA.

Souběžně s jubilejním 25. ročníkem veletrhu REKLAMA POLYGRAF se bude konat i 2. ročník veletrhu obalových inovací a technologií OBALY 2018. Spojení obou veletrhů se ukázalo jako velmi úspěšný koncept. Při loňském ročníku propojení veletrhů se v rámci veletrhů na ploše 11 500 m2 představilo 294 firem, z toho 59 zahraničních z 11 zemí. Organizátoři podle řady indicií a zpětné vazby, kterou mají od vystavovatelů i návštěvníků, již dnes předpokládají podobnou úspěšnost na výstavišti PVA EXPO PRAHA Letňany i v roce 2018.

 

V průběhu let měnil veletrh místo konání i strukturu vystavovatelů

Od skromných počátků v poměrně stísněném prostoru Domu u Hybernů, přes Průmyslový palác na Výstavišti v Holešovicích a přes období krize, veletrh vyrostl a dostal se až do moderních výstavních hal letňanského výstaviště.

Spolu se změnou místa konání se postupem času změnila i struktura vystavovatelů. V posledních letech sledujeme pokles v oboru dárkových předmětů – dříve velkoobjemové zakázky typu zapalovač, tužka, deštník či flashdisk mají velký propad a hledají se originální a personifikované dárky v menších objemech. Obor je hodně ovlivněn módními vlnami, zejména pak u VIP dárků. Stejně jako v loňském roce bude na výstavě zastoupeno velké množství firem nabízejících reklamní textil, pro něž jsou prvotřídní výběr materiálu a vysoká odolnost textilu prioritou. Tradičními vystavovateli zůstávají firmy nabízející potisk a výšivku nebo reklamní čokolády.

Veletrh reklamních služeb nabídne stejně jako v uplynulých letech jednak prostor pro setkání osobností z oboru, ale také představí nejnovější trendy, výrobní postupy a moderní řešení reklamní komunikace.

 

 



BUĎTE I VY SOUČÁSTÍ VELETRHU




Varování ABF, a.s. před aktivitami podvodných firem




MARKETÉR ROKU JIŽ POTŘINÁCTÉ  


 

Delfín může být i Váš!                    

                                                            

Přihlášky do soutěže Marketér roku 2017 již můžete podávat.                  

MARKETÉR ROKU JIŽ POTŘINÁCTÉ  

                                                

Česká marketingová společnost vyhlásila TŘINÁCTÝ ročník soutěže MARKETÉR ROKU. Tentokrát za rok 2017. Tradičně podpořil vyhlášení soutěže svým osobním sdělením prof. Philip Kotler, osobnost světového marketingu.

Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. Mezi cestami k jeho dosažení získala významnou roli soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do třináctého ročníku. Přihlášené projekty se především hodnotí z pohledu inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a principu marketingu včetně dodržení etických a profesionálních předpokladů.

 

Přihlásit můžete sami sebe i marketingové odborníky, které znáte a jste přesvědčeni, že splňují podmínky soutěže



Zúčastnit se mohou všechny osobnosti a projekty z podnikatelské i veřejné sféry působící

 

o   ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství
o   v poradenských a výzkumných marketingových organizacích
o   ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce
o  v neziskových organizacích

 

 

Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, kteří mají zpracovat projekt na téma Komunikace českých výrobků na tuzemském trhu.

 

Uzávěrka přihlášek je 16. dubna 2018. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná 17. května 2018 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1.

 

Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, je možné získat na emailová adrese info@cms-cma.cz.

 


Přihlášky jsou k dispozici na www.cms-cma.cz

 

 

 

 



PF 2018




Napsali o nás




PRVNÍ CENOVÁ UZÁVĚRKA SE BLÍŽÍ




Závěrečná zpráva RP 2017




Benefice kalendáře 2017 zviditelnila "Neviditelné lidi Univerzity Karlovy"


Slavnostní setkání vystavovatelů veletrhů REKLAMA POLYGRAF, OBALY a Event Day ovládla benefice vítězného kalendáře "Neviditelní lidé Univerzity Karlovy". Benefice proběhla dne 25. 4. ve spolupráci s Kontem Bariéry. Příběh malého Péti, v jehož prospěch benefice proběhla a jehož příběh si můžete přečíst zde, otevřel srdce dárců, kteří přispěli neuvěřitelnou částkou 32 500 Kč! Jmenovitě patří velké poděkování i obdiv zástupcům těchto firem:

 

  • 12 500 Kč - společnost Vink - Plasty, nový majitel vítězného kalendáře
  • 10 000 Kč - veletrh REKLAMA POLYGRAF
  • 5 000 Kč - společnost HSW Signal
  •  5 000 Kč - společnost Spandex SyndiCUT

 



Výsledky soutěže Duhový paprsek vyhlášeny


Slavnostní předání ocenění za nejlepší signmakingovou realizaci roku 2016 se uskutečnilo 25. dubna 2017 v rámci doprovodného programu veletrhu REKLAMA POLYGRAF. Do 14. ročníku soutěže bylo přihlášeno celkem 37 realizací. Za účasti ředitele Odboru památkové péče hl. m. Prahy Jiřího Skalického, který udělil Cenu hl. m. Prahy, byly v Kongresovém sále PVA EXPO PRAHA předány tyto ceny.

 



Ministr kultury předal nejvyšší cenu v soutěži KALENDÁŘ 2017


Dne 24. 4. byly slavnostně předány ceny v soutěži příběhů a umění KALENDÁŘ 2017. Jejím hostitelem bylo letos Ministerstvo kultury za účasti ministra Daniela Hermana. Večerem opět provedla Daniela Písařovicová. Na její dotaz, zda má pan ministr v pracovně kalendář, odpověděl, že ano a to kalendář Univerzity Karlovy. Autorům téhož kalendáře vzápětí předal Cenu Grand Prix. Největšího aplausu zcela zaplněné Konírny Nostického paláce se ale dostalo teprve 9leté Štěpánce za její fotografie pro kalendář ZUŠ Mšeno. Celkem bylo přihlášeno 111 kalendářů. Kompletní výsledky.

 



Přijďte si na vlastní kůži vyzkoušet nový vůz Volkswagen Crafter




Letošní veletrh zaznamenává nárůst převyšující třicet procent




Ford Motor Company, s. r. o. jako titulární partner společnosti ABF, a. s. si Vás dovoluje pozvat na prezentaci modelů Ford




Navštivte veletrh výhodně!




Industriální tisk v polygrafii nebo polygrafie v průmyslové výrobě?




Car wrapping opět v kurzu




Kdo budou letošní vystavovatelé?


Stejně jako v předchozích letech se veletrhu zúčastní nejen velké množství českých a slovenských firem, ale také každoročně se navyšující počet zahraničních vystavovatelů z Polska, Německa, Itálie či Bulharska – aktuálně je přihlášených již 36 firem ze zahraničí.

 

A jaká bude skladba vystavovatelů 24. ročníku veletrhu?  Návštěvníci veletrhu REKLAMA POLYGRAF se budou moci těšit na expozice největších hráčů na českém trhu – s rozsáhlými expozicemi přivítají své zákazníky společnosti Xerox, Spandex či slovenský Nanotec. Dále v polygrafické sekci naleznou návštěvníci např. firmy Canon, HP, HSW Signall, Comimpex, Ricoh, FujiFilm, Epson, DataLine Technology, Papyrus, Bitcon, Profisign, Electron, COMAC, OKI a další významné společnosti, na které jsou zvyklí.

Reklamnímu textilu bude věnován větší prostor v hale 3 a mezi vystavovateli tohoto segmentu nebudou chybět expozice firem Cotton Classics, Kapatex, Alex Fox, Falk & Ross, Adoco, Hudy, Sportica, Andrea Design či Industrial Wear. S vyšívacími stroji se na veletrhu již tradičně představí expozice Nedbal Trading, Šicí technika Brother nebo nově přihlášení Tama Bohemia či Stick. Laserové gravírovací, řezací či CNC stroje najdou návštěvníci například na stáncích Uhal Trade, 4isp, HaWe systems nebo Pilart. Za zmínku opětovně i v letošním roce stojí účast firem s nabídkou výstavních systémů a modulů, které představí např. firmy Madness Advertising, Ultima Displays či DIS Media. Na veletrhu budou samozřejmě zastoupeny i v letošním roce společnosti reprezentující nomenklaturu reklamních a dárkových předmětů k nimž patří např. Reda, Studio 55, Colop a společnosti zastupující obor digital signage.



REKLAMA POLYGRAF 2017 letos společně s veletrhem OBALY


Komplexní představení nejnovějších trendů v reklamní komunikaci a využití tisku se představí opět na jednom místě, aby vytvořilo jedinečnou platformu pro sdílení novinek. A právě takovým místem je areál PVA EXPO s tradičním veletrhem REKLAMA POLYGRAF, který si za 23 let svého fungování vydobyl pozici významné akce ve svém oboru.

 

Výstava představuje obchodní příležitosti pro potenciální vystavovatele – ti by však neměli váhat příliš dlouho, protože již nyní veletrh na ploše téměř 8000 m2 zaznamenává třicetiprocentní nárůst oproti loňsku a každým dnem jsou obsazována poslední volná místa. Letošní ročník se zaměří na oblast packagingu - v souběhu s veletrhem REKLAMA POLYGRAF se bude konat veletrh OBALY.

REKLAMA POLYGRAF 2017 se bude pyšnit svojí rozsáhlostí a účastí vystavovatelů srovnatelnou s rokem 2015. Tentokráte budou prezentace vystavovatelů situovány v halách 3, 4 a v hale 6, o jejíž prostory byl veletrh rozšířen.



Kalendář 2017 – hlasujte pro svého favorita!




Praha z pohledu reklamy 21. století




Kalendář 2017 – uzávěrka prodloužena do 3. 3. 2017




Zeptali jsme se generálního ředitele Národního technického muzea Karla Ksandra


V soutěži Kalendář 2016 získal Cenu pro nejmladší talenty – ve fotografii Kalendář Národního technického muzea 2016. Zeptali jsem se generálního ředitele Národního technického muzea Karla Ksandra, v čem byl tento kalendář výjimečný.

 

V Národním technickém muzeu vydáváme kalendář každý rok. Sbírky muzea jsou bohaté a myslím si, že také fotogenické. Proto jsme rádi, když si návštěvníci mohou odnést „kousek“ našich sbírek formou fotografií v kalendáři domů a mít je na očích. Svým příznivcům kalendář rádi věnujeme, je možné jej i koupit v obchůdku muzea nebo objednat.

 

Každý rok si stanovíme jiný cíl, kalendáře mají pokaždé jinou koncepci. Kalendář NTM pro rok 2016 byl výjimečný tím, že tentokrát dostaly prostor fotografie studentů ze Střední průmyslové školy sdělovací techniky. Studenti měli možnost fotografovat expozice muzea a nebývale se jim podařilo zachytit exponáty a jejich detaily. Fotografie do kalendáře byly vybrány na základě soutěžních pravidel. Vznikl tak úspěšný kalendář, který představil naše sbírky netradičně z pohledu mladých nadaných očí, které mají blízko k technice. Toho si moc cením.“

 



DRUHÁ CENOVÁ UZÁVĚRKA K ÚČASTI SE BLÍŽÍ




Závěrečná zpráva RP 2017

Facebook
Zavřít
Nezávazná poptávka účasti
Inicializace, právě prohlíží: -

* - povinné údaje